پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۸۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
رئیس اتاق اصناف فردیس از صدور ۳۰۰ پروانه کسب در این شهرستان خبر داد.

شعار سال: محمد مهرور پیش از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان فردیس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بابیان اینکه تجارت در فردیس یکی از نقاط قوت این شهرستان برای اشتغال است، اظهار کرد: فردیس دو خیابان تجاری با وسعت در دل خود جای‌داده است، می‌توانیم در این عرصه برای افزایش اشتغال فعالیت کنیم.

رئیس اتاق اصناف فردیس در ادامه ایجاد شهرک تجاری به همراه نظم صنفی در فردیس را مهم اعلام کرد و گفت: اگر نظم صنفی در سطح شهر وجود نداشته باشد قطعاً در این مورد با مشکل مواجه می‌شویم.

مهرور از اعطای ۳۰۰ پروانه توسط اتاق اصناف فردیس خبر داد و گفت: به‌صورت میانگین در هر واحد صنفی چهار نفر فعالیت می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس بابیان اینکه می‌توانیم با آموزش‌های لازم و ایجاد نظم صنفی شهرستان فردیس را به یک‌ قطب تجاری در استان البرز و حتی کشور تبدیل کنیم، اظهار کرد: برای انجام این کار به کمک ادارات و سازمان‌های مربوطه احتیاج است.

به گفته وی با این راهکار می‌توانیم معضل بیکاری شهرستان فردیس را حل کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کد مطلب: 4131669، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین