پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۱۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی پروین داداندیش را به عنوان مشاور وزیر در امور اجتماعی در سمت خود ابقا کرد.

شعار سال: در این حکم خطاب به داداندیش آمده است:

«نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند سرکارعالی در حوزه امور اجتماعی، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر در امور اجتماعی منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در ارائه نقطه نظرات سازنده و به هنگام با هدف ارتقای کیفیت خدمت رسانی موفق و موید باشید

دکتر پروین داداندیش مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1392، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای اجتماعی کشور از فروردین 93، نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال 1395 تاکنون، معاون و دبیر کمیته خاص زنان و جوانان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال 1376 لغایت 1392 را در کارنامه اجرایی خود دارد.

داداندیش رئیس واحد تهران غرب و عضو شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1392 و رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از سال 1393 تاکنون نیز هست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 25 مهر 96، کد مطلب: 296119:www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین