پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان گفت: اشتغال و تحصیل دو عامل خود باوری در زنان است که باید این دو موضوع مهم بیش از گذشته تقویت و به آن پرداخته و توجه شود .

شعار سال: همایش ملی نقش زنان در توسعه پایدار با حضور 150 نفر از محققان ، پژوهشگران و اساتید دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی تالار همایش های خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد و راهکارهای مناسب نقش اجتماعی زنان در حوزه های حقوقی ، فرهنگی ، اجتماعی و سلامت را مورد بحث و بررسی قرار دادند .

زینب کرکه آبادی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان در این همایش اظهار داشت : در جامعه امروز زنان پا به پای مردان در امر توسعه کشور در بخش های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی گام بر می دارند .

کرکه آبادی تصریح کرد : سالانه صدها مقاله و تحقیق کاربردی توسط زنان فرهیخته ارائه می شود که نشان از نقش موثر زنان در بحث توسعه پایدار دارد .

وی گفت : اشتغال و تحصیل دو عامل خود باوری در زنان است که باید این دو موضوع مهم بیش از گذشته تقویت و به آن پرداخته و توجه شود .

رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان نیز دیگر سخنران این همایش بود که به بحث توانمندی های زنان در جامعه اشاره داشت و افزود : زنان جامعه ایرانی اسلامی با الگوگیری از حضرت زینب (س) نقش مهم و تاثیر گذاری را در امر تربیت و پرورش و آموزش خانواده دارند .

مریم آذرنوش اضافه کرد : فعالیت زنان در عرصه های مختلف به ویژه هشت سال دفاع مقدس در امر خدمات رسانی به رزمندگان اسلام بر هیچکس پوشیده نیست .

وی در خصوص فعالیت شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان مطالبی بیان کرد .

علیپور دبیر همایش ملی نقش زنان در توسعه پایدار نیز اظهار داشت : از 151 مقاله ارسال شده به دبیرخانه این همایش 136 مقاله در سه حوزه زنان و سلامت ، زنان و مسائل حقوقی ، زنان و فرهنگ و اجتماع پذیرفته شده که 116 مقاله به صورت پوستر و مابقی به صورت سخنرانی بوده است .

قرائت پیام حمیدرضا میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به این همایش و برپایی نمایشگاه دستاورد های زنان استان سمنان در بخش های تولیدی و خدماتی در 5 غرفه شامل انواع محصولات کشاورزی و غذایی و نیز صنایع دستی از دیگر برنامه های جنبی همایش ملی نقش زنان در توسعه پایدار در شهرستان دامغان بوده است .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شاخه طوبی، تاریخ 25 آذر 95، کد مطلب:: www.shakheyetoba.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
0
به چه قیمتی؟؟؟ تجرد دائمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین