پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
مسئول بسیج اصناف گیلان از شناسایی و ثبت 250 شهید اصناف در این استان خبر داد.

شعارسال: به گزارش از آستارا،سیدقاسم کریمی بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری یادواره شهدای اصناف و کارگری این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس یکی از شاخصه‌های مهم دفاع مقدس را حضور حداکثری اصناف و بازاریان ایران اسلامی دانست و اظهار کرد:اصناف ایران اسلامی همراه اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس با تمام توان خود وارد عرصه شدند و افتخاری دیگر آفریدند.

وی با اشاره به وجود 10 هزار و 500 شهید اصناف در کشور افزود:با توجه به ماهیت ذاتی اصناف، یکی از ماموریت‌های مهمی که انجام دادند پشتیبانی و حمایت از رزمندگان اسلام بود.

این مسئول با بیان اینکه اصناف گیلان بالغ بر یک‌هزار و 500 دستگاه کامیون در دوران دفاع مقدس روانه جبهه‌های حق علیه باطل کردند، یادآور شد:در این راستا با مدیریت مدبرانه امام جمعه وقت مرحوم آیت‌الله احسان‌بخش و همکاری اصناف، کمک‌های صنوف مختلف گیلان به رزمندگان اسلام ارسال شد.

مسئول بسیج اصناف گیلان با بیان اینکه تاکنون 250 شهید اصناف در این استان شناسایی و به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد:برنامه‌ریزی‌های لازم برای ثبت خاطرات شهدای بزرگوار اصناف گیلان انجام شده و به‌زودی منتشر می‌شود.

کریمی، بسیج اصناف را بازوان توانمند فرهنگی در جذب و ساماندهی و آموزش نیروهای ارزشی دانست و گفت:در دو سال گذشته با توجه به برگزاری کنگره شهدا در کشور به دلیل اهمیت موضوع، امسال تاکنون 9 یادواره شهدای اصناف در شهرستان‌های گیلان برگزار شده است.

وی عملکرد بسیج اصناف شهرستان مرزی آستارا را مطلوب ارزیابی کرد و متذکر شد: بسیجیان اصناف آستارابا توکل به خداوند و تلاش و با توجه به مرزی بودن این شهرستان در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت روند رو به رشدی داشته‌اند.

به گزارش فارس، تاکنون در شهرستان مرزی بندر آستارا 20 شهید اصناف شناسایی و به ثبت رسیده است.

با اندکی اضافات و تلخیص بر گرفته از سایت خبرگزاری فارس: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین