پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۸۷۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: این مجموعه اقتصادی در یک هفته گذشته هفت میلیون و ۷۹۱ هزار و ۱۹۲ سهم و حق تقدم به ارزش افزون بر ۶۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از میان ۹۴ شرکت داد و ستد کرده است.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی تالار بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، سوگل هیراد اظهار داشت: بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در یک هفته گذشته هفت میلیون و 791 هزار و 192 سهم و حق تقدم به ارزش افزون بر 64 میلیارد و 200 میلیون ریال از میان 94 شرکت داد و ستد کرده است.

مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 37 درصد از مجموع سهام معامله شده به خرید و 63 درصد به فروش اختصاص داشته، گفت: شمار کدهای معامله شده جدید 63 عدد بوده است.

وی افزود: اسناد خزانه اسلامی به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات هفته گذشته را به خود اختصاص داده و شرکت‌های برتر هفته گذشته از لحاظ داد و ستد "اسناد خزانه اسلامی، باما، پالایش نفت اصفهان و پاکسان" بوده‌اند.

بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان 22 آذر 1383 با هدف اشاعه هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ سهامداری و افزایش سطح دسترسی مردم استان به بازار سرمایه با حضور مسئولان کشوری و استانی در زاهدان آغاز به کار کرد.

تالار بورس استان فعالیت خود را با چهار گروه کارگزاری آغاز کرده بود که هم اینک دارای یک تالار اختصاصی در شهر زاهدان است. این تالار که مربوط به "کارگزاری مفید" است، برای تسهیل دسترسی سهامداران و افزایش سهم معامله ایجاد شد و این رخداد برای گسترس بازار سرمایه در زاهدان بسیار موثر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 4 آبان 96، کد مطلب: 1556574:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین