پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸
مدیرعامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی گفت: طی هفته گذشته بیش از 15 میلیون سهم و حق تقدم در تالار بورس استان معامله شد .

شعار سالوحید جوادی با اشاره به آخرین وضعیت بورس طی هفته گذشته، اظهار کرد: در این مدت 15 میلیون و 276 هزار و 724 سهم وحق تقدم از سهام شرکت های بورسی و فرابورسی به ارزش 29 میلیارد و 893 میلیون و 457 هزار و 770 ریال در بورس منطقه ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت که 63 درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است .

وی با بیان این که در طول این هفته در تالار ارومیه 13 کارگزار از 17 ایستگاه معاملاتی، سهام وحق تقدم بیش از 162 شرکت را معامله کردند، افزود: نمایندگی شرکت کارگزاری بانک کشاورزی بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 28 درصد به خود اختصاص داد .

مدیرعامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین در این هفته سهام شرکت سایپا با 12درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه ای قرار داشته است .

جوادی به صدور 44 کد معاملاتی جدید طی هفته گذشته در بورس منطقه ای آذربایجان غربی اشاره و تصریح کرد: شاخص کل بازار بورس با 403 واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل رقم 83 هزار و 675 واحد رسیده است .

وی ادامه داد: همچنین شاخص کل فرابورس نیز با پنج واحد کاهش نسبته به هفته ماقبل به رقم 948 واحد رسیده است .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 20 شهریور 96، کدمطلب: 966-3091-5 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین