پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۹۹۴
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
فریدون همتی شامگاه پنج شنبه از پروژه مصلای شهر بندرعباس بازدید کرد.

شعار سال: وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: مردم متدین ایران اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر کشور اهتمام ویژه‌ای به احداث مساجد ورزیده‌اند و با تکیه بر حمایت‌ها و منابع و مشارکت‌های مردم گام‌های بسیار خوبی در حوزه ساخت و ساز مساجد برداشته شده است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: مسجد جامع بندرعباس که عملیات احداث و ساخت و ساز آن در چندسال گذشته به همت مردم و آیت‌الله نعبم آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس آغاز شده است، به نظر می رسد پیشرفت کار در یک دوره کوتاه زمانی به لطف خدا بوده است.

همتی ادامه داد: یکی از راه‌های تامین منابع پروژه‌های بزرگ در شهرها از طریق نقد کردن برخی از اموال و املاک و امکانات غیرمنقول انجام می‌شود که بخش عمده هزینه این مسجد بزرگ و بی نظیر نیز از طریق فروش اراضی تامین شده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه کمک های مردمی تاکنون موثر بوده و از این بعد نیز لازم و ضروری است، تأکید کرد: مشارکت بنگاه‌های اقتصادی نیز نقش مثمرثمری در این زمینه دارند چرا که تکمیل این پروژه نیازمند تامین منابع است و می‌بایست برای تحقق آن از بنگاه‌های بزرگ و مشارکت مردمی و همچنین خیرین کمک بگیریم.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: به زودی بخشی از مسجد جامع بندرعباس به عنوان پایگاه اسلامی تکمیل و در خدمت مسائل فرهنگی و مذهبی قرار گیرد.

همتی گفت: باید تمام تلاش خود را در راستای تکمیل و بهره برداری از مسجد جامع بندرعباس به کار بگیریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 4 آبان 96، کد مطلب: 13960804001556:www.hormozgan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین