پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۱۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
با توّجه به استقبال مردم مؤمن اشتهارد از نماز عبادی – سیاسی جمعه و سایر برنامه های فرهنگی در مصلا ، کمبود های خدماتی از جمله سرویس بهداشتی و وضوخانه و…همچنان محسوس است.
شعارسال: جواد تقدیسیان مدیر پروژه مصلای حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اشتهارد ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (علیه السلام) و گرامی داشت هفته دولت از اتمام و راه اندازی ساختمان محراب این مصلا ، خبر داد .

وی گفت : همان گونه که وعده داده بودیم در ماه مبارک رمضان نماز یومیه در مصلای اشتهارد در دو نوبت برگزار گردید و هم اکنون عایق بام شبستان با ایزوگام و پوشش موزایک آن در دستورکار قرار دارد .

تقدیسیان افزود : با توجه به استقبال مردم مؤمن و انقلابی اشتهارد از نماز عبادی- سیاسی جمعه و سایر مراسم های برگزار شده فرهنگی در این مصلا ؛ همچنان کمبود سرویس بهداشتی و وضوخانه و محسوس است .

مدیر پروژه مصلای اشتهارد ، تصریح کرد : در تلاش هستیم با حمایت های امام جمعه محترم و مسئولین شهرستان هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات موجود در مصلا، اقدام نمائیم .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اشتهارد، تاریخ انتشار: 3 شهریور 1394، کدخبر: ۱۰۵۰ ، www.adine-e.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین