پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۰۹۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
روز جمعه هیات منصفه فدرال اولین اتهاماتی را که توسط رابرت مولر دادستان ویژه دادگستری، راجع به تقلب در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری دونالد ترامپ و حامیان روس او گفته شده بود، را تایید کرد.

شعار سال: یک منبع خبری گفت: کیفرخواست مطرح شده براساس دستور یک قاضی فدرال مهر و موم شده است و هنوز معلوم نیست چه اتهاماتی تایید شده یا چه کسانی متهم شده اند. به هرحال اتهامات وارد شده در حال بررسی تحت حکم قاضی فدرال است و هر کس که اتهامات علیه او باشد، ممکن است به زودی بازداشت شود.

این منبع افزود که ممکن است کیفرخواست مذکور روز دوشنبه از مهر و موم خارج شود.

دفتر مولر هنوز در مورد این اخبار اظهار نظر نکرده است.

موضوع احتمال مداخله روسیه در انتخابات آمریکا و روابط پنهانی ترامپ و اطرافیان وی با مقامات روسی حتی قبل از برگزاری انتخابات مطرح بود اما پس از پیروزی نامزد جمهوری خواهان شکل جدی تری به خود گرفت. به دلیل تیرگی روابط میان مقامات کاخ سفید به ویژه شخص ترامپ با رسانه های پرقدرت این کشور، ناظران هر روز شاهد ابعاد تازه ای از این پرونده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:862201، www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین