پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۳۶۹
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان گفت: اتفاقات خوبی برای حضور بانوان در ورزشگاه ها در حال رخ دادن است.

شعارسال : فریبا محمدیان روز یکشنبه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در خصوص عملکرد حوزه بانوان در وزارت ورزش و جوانان گفت: سعی شده در طول مدتی که فعالیت خود را از ابتدای دولت آغاز کرده ایم سرانه ورزش بانوان را در بحث ورزش قهرمانی و همچنین حضور زنان ایرانی در ورزش همگانی افزایش دهیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان افزود: سعی داریم افق ۱۴۰۰ را با توجه به رهنمود مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری پیش ببریم. وظیفه ای است که بر دوش داریم و نباید از آن غافل شویم. مهمترین موضوعی که در این زمینه می توان به آن توجه کرد بحث اشتغالزایی بانوان از طریق فعالیت های ورزشی و حضور در عرصه های اجتماعی است که به طور خاص و ویژه به آن رسیدگی می شود.

محمدیان در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر فعالیت این وزارتخانه در بحث ورود بانوان به ورزشگاه ها تصریح کرد: جلسات متعددی را در این زمینه برگزار کرده ایم که نتایج بسیار خوبی هم به همراه داشته است. فکر می کنم با ادامه همین روند در بازه زمانی بسیار مناسبی به این هدف برسیم.

وی ادامه داد: مهم این نیست که بانوان ایران زمین فقط صرف حضور فیزیکی در ورزشگاه حاضر شوند بلکه باید ظرفیت های اولیه را به درستی بشناسیم و در راستای همین امر آموزش به سطح عمومی جامعه داده شده تا بانوان کشورمان با صلابت کامل در فضاهای ورزشی حاضر شده و به تشویق تیم های ملی بپردازند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 7 آبان 1396، کدخبر: 4128054، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین