پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
وزیر ورزش و جوانان گفت: 756 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های ورزشی به استان ها اختصاص یافته است.

شعار سالمسعود سلطانی فر شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح متمرکز پروژه های ورزشی استان البرز که در سالن مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم شهرستان فردیس برگزار شد، با تاکید بر اینکه موفقیت بانوان در عرصه های بین المللی برای کشور افتخار آفرین است، گفت: نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند و دولت مصمم است زمینه حضور بانوان در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی و مدیریت و تصمیم گیری در این حوزه را فراهم کند.

سلطانی فر همچنین گفت: در زمینه لایحه احیاء سازمان ملی جوانان در انتظار تصویب مجلس شورای اسلامی هستیم.
وی افزود: اراده بر این است با نگاه کارشناسی دقیق این اتفاق بیفتد و وزارت ورزش و جوانان نیز اهتمام ویژه به تشکیل سازمان ملی جوانان دارد.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در دوره جدید بی وقفه سازماندهی امور جوانان را دنبال می کنیم و به صورت مجزا با استان های مختلف درصدد ساماندهی امور جوانان هستیم.
سلطانی فر گفت: استان البرز و کرج استعداد بالایی در حوزه ورزش و جوانان در رده های سنی مختلف دارد و بسیار امیدوار هستیم در آینده نزدیک خبرهای خوشی را از این استان بشنویم.
وی افزود: میزان کمک به هیات های ورزشی استان البرز تا 4 برابر افزایش پیدا خواهد کرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: تکمیل سالن 6 هزار نفری انقلاب برای این وزارتخانه مهم است و تلاش می کنیم تا هفته دولت سال آینده این طرح افتتاح شود تا شاهد میربانی مسابقات ملی و بین المللی در این استان باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:82707298، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
س.ح75
چقدر طرح ناقص داریم که اینقدر پول فقط برای تکمیلشون لازمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین