پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: پنجمین استعفای مدیرعامل پرسپولیس به وزارت ورزش رسیده است، اما وزیر ورزش آن را نپذیرفت.

شعار سال: مازیار ناظمی در مورد این که آیا استعفای علی‌اکبر طاهری به وزارت ورزش رسیده است یا نه، گفت: بله، پنجمین استعفای طاهری به وزارت ورزش رسیده است، اما وزیر ورزش با آن مخالفت کرد. مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده که مشکلات شخصی دارد و نمی‌تواند به کارش ادامه دهد اما آقای سلطانی‌فر معتقد است طاهری مدیری پاکدست و زحمت‌کش است و باید به کارش ادامه دهد.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت ادامه کار طاهری مشکل بازنشستگی او چه خواهد شد، یادآور شد: از نظر وزیر ورزش طاهری باید به کارش در پرسپولیس ادامه دهد، اما در مورد مشکل بازنشستگی او باید راهکار قانونی برای این مسئله پیدا کرد. درصدد پیدا کردن راهی خوب برای حل این مشکل هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 15 آبان 96، کد مطلب: 1565001 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین