پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۴۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
پدرخوانده یک رشته ورزشی رئیس این فدراسیون را برای استعفا تحت فشار گذاشته است.
شعارسال: پدرخوانده یک رشته ورزشی رئیس این فدراسیون را برای استعفا تحت فشار گذاشته است.

پیش‌تر و در دو مطلب جداگانه درباره کارهای پدرخوانده در یک فدراسیون ورزشی مطالبی نوشته و گفته بودیم پدرخوانده در حال انجام کارهایی است که بتواند امور یک فدراسیون را در دست بگیرد. این فرد که جزو مافیای این رشته محسوب می‌شود و از حمایت یک مقام بلندپایه ورزشی برخوردار است در تازه‌ترین اقدام خود، رئیس کنونی فدراسیون را برای استعفا تحت فشار شدید قرار داده است.

این فرد پس از مقاومت رئیس این فدراسیون در قبال فشارهای فراوان برای استعفا از طریق برخی عوامل خود به تعدادی از عکس‌های شخصی و خانوادگی رئیس فدراسیون دست پیدا کرده و از طریق برخی نهادها به دنبال رسیدن به هدف خود است.

این در حالی است که رئیس این فدراسیون با وجود فشارهایی که برای استعفایش وجود دارد تاکنون از چنین کاری خودداری کرده اما پدر خوانده در تلاش است با استفاده از روابطی که دارد فشار خود را برای رفتن رئیس فدراسیون بیشتر کند.

امید است با نظارت بیشتر از سوی مقامات مسئول مقابل ویژه‌خوار‌ی‌های این پدرخوانده گرفته شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 مهر 1396، کدخبر: 1527808 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین