پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۴۲۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
استاندار همدان گفت: بانک‌ها براي رونق توليد و اشتغال تلاش کنند چرا که سرمايه‌گذاري بدون حضور بخش خصوصي امکان‌پذير نبوده و بدون حمايت بانک‌ها نمي‌توان سرمايه‌گذاري کرد.

شعار سال: محمدناصر نيکبخت در کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان همدان افزود : از بانک‌ها مي‌خواهم که سهميه استان را براي توليد به صورت کامل و بيشتر جذب کنند.
وي گفت : امسال، هم سود بانک کم شده، هم يارانه‌اي در کنار سود بانکي براي توليدکنندگان درنظر گرفته شده است که بايد به توليدکنندگان اطلاع رساني شود و شرايط براي ورود با رغبت متقاضيان فراهم است تا توليد و اشتغال رونق بگيرد.
او اضافه کرد: بايد در امور توليد تسهيل و روان سازي کرد، اما نه به قيمتي که بانک‌ها بدبين شوند بلکه بايد مصلحت بانک و توليد کننده را با هم در نظر گرفت.نيکبخت افزود : نشستي با بانک‌هاي خصوصي برگزار شود تا از ظرفيت اين بانک‌ها هم براي توليد و اشتغال استفاده لازم شود

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه اطلاعات، تاریخ انتشار 7 آبان 96، شماره: 26854


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین