پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۷۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ستاد کل نیروهای مسلح به منظور تعمیق امنیت عمومی در منطقه، مراودات و ارتباطات خود را در سطوح نظامی ارتقاء داده است.

شعارسال: سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره دیپلماسی دفاعی جمهوری اسلامی ایران که با سفرهای اخیر سردار باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح شکل گرفته است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بخصوص در کشورهای پیرامونی، ارتباطات و تعاملات بیش از گذشته را می‌تواند داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم گرفت که به منظور تعمیق امنیت عمومی برای منطقه، مراودات و ارتباطات خود را در سطوح نظامی ارتقاء دهد که با کشورهای مختلف از جمله سوریه و عراق این تعاملات برقرار شده است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این تعاملات در آینده نیز گسترده‌تر خواهد شد، ادامه داد: ما به لحاظ مسائل مرزی، تحقیقی، پژوهشی، آموزشی، امنیت، مقابله و مواجهه‌ی صحیح با تروریسم و مواجهه‌ی حساب شده با زیاده‌خواهی‌های آمریکا و صهیونیسم، کارهای زیادی داریم که برای به نتیجه رساندن آنها باید با کشورهای همسایه تعامل داشته باشیم.

جزایری تصریح کرد: این تعاملات در قالب دیپلماسی دفاعی در حال گسترش است و هر روز هم دامنه آن وسیع‌تر خواهد شد؛ بدون‌شک سفرهای اخیر رئیس‌ ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این راستا انجام شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 9 آبان 1396 ، کدخبر: 4130287 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین