پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
در پی انتشار مطالبی غیرعلمی در رسانه‌ها و فضای مجازی طی چند ماه اخیر، ریاست کل سازمان نظام پزشکی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که با هر نوع دخالت غیراصولی در امور پزشکی به شدت برخورد می‌شود. همچنین وی طی نامه‌ای به دکترحسن هاشمی، وزیر بهداشت خواستار اقدامات جدی و کارآمد آن وزارتخانه با متخلفان شد.

شعار سال: در بیانیه ایرج فاضل آمده است: به اطلاع همکاران عزیز می‌رساند در پی موضع گیری‌ها و اظهار نظرهای سخیف و غیرعلمی در زمینه امور پزشکی، سازمان نظام پزشکی بنا بر وظایف خود با افراد متخلف در کسوت پزشکی برخورد جدی کرده و آنان را برابر قانون محکوم نموده است. این سازمان امیدوار است برخورد لازم با غیرپزشکانی که در امور طبابت دخالت می‌کنند، از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام جدی به عمل آید.

همچنین در نامه رئیس کل سازمان نظام پزشکی به وزیر بهداشت آمده است: اخیرا شواهد فزاینده‌ای از دخالت آشکار و به کلی غیرعلمی در امور پزشکی و طبابت در فضای مجازی و رسانه کشور دیده می‌شود که تهدیدی بزرگ برای سلامت مردم و اداره امور طبابت در مملکت است. برخورد با این پدیده خطرناک نیاز به اقدامات جمعی و همه جانبه دارد و نظام پزشکی برخورد با مواردی را درمحدوده اختیارات خود آغاز کرده است. خواهشمند است دستور فرمایید اقدامات جدی و کارآمد در جهت جلوگیری از این موارد و برخورد کارساز با دخالت غیرپزشکان در امور طبابت و موارد تخلف انجام پذیرد.»

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه سپید، تاریخ انتشار 11 آبان 96، کد مطلب: 58206، www. sepidonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین