پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
نخست وزير رژيم صهيونيستي گفت: ايران به تدريج قويتر مي شود و هدف آن توسعه طلبي در منطقه است.

شعار سال: نخست وزير رژيم صهيونيستي گفت: ايران به تدريج قويتر مي شود و هدف آن توسعه طلبي در منطقه است.

 بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل در سخنان خود در انديشکده امور بين الملل رويال در لندن گفت: ايران به تدريج قويتر مي شود و هدف آن توسعه طلبي در منطقه است.
نخست وزير رژيم صهيونيستي مدعي شد: دستيابي ايران به سلاح هسته اي را خطر بزرگي مي دانيم که بايد با آن مقابله کرد.
وي افزود: توافقنامه هسته اي ايران(برجام) را رد مي کنيم، زيرا هدف ايران از امضاي اين توافقنامه فقط به دست آوردن زمان بيشتر است. ايران به اين علت به دنبال حفظ توافق هسته اي است که به اين کشور اجازه مي دهد بدون قيد و شرط به غني سازي اورانيوم ادامه دهد.
نتانياهو افزود: بايد ايران را زير فشار قرار داد تا از ساخت بمب هسته اي در اين کشور جلوگيري شود. اگر ايران بتواند يک بمب هسته اي توليد کند، خواهد توانست در مدت چند هفته صدها بمب هسته اي ديگر توليد کند. ايران مي خواهد امپراتوري براي خود در منطقه از تهران تا طرطوس و يمن ايجاد کند.
نخست وزير رژيم صهيونيستي گفت: خاورميانه شاهد ناآرامي هاي زيادي است و درخواست دموکراسي باعث بي ثباتي شده است. به طور جدي تلاش مي کنيم ائتلافي بين اسرائيل و کشورهاي ميانه رو در منطقه تشکيل شود.
نتانياهو همچنين مدعي شد: موضع گيري هاي تند بعضي کشورهاي عربي حاشيه خليج (فارس) در برابر اسرائيل به نوعي فروکش کرده است. اسرائيل تنها طرفي در منطقه است که حقوق کامل مدني به شهروندان خود مي دهد. مشکل فلسطيني ها آن است که حاضر نيستند بيانيه بالفور و تشکيل کشور يهودي را به رسميت بشناسند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار 12 آبان 96، کدمطلب:20171103164446995، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین