پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
پایگاه خبری «جروزالم پست» گزارش داد که انتظار می‌رود بنیامین نتانیاهو روز پنجشنبه برای پنجمین بار به اتهام فساد مالی، از سوی پلیس بازجویی شود.

شعارسال : پایگاه خبری «جروزالم پست» گزارش داد که انتظار می‌رود بنیامین نتانیاهو روز پنجشنبه برای پنجمین بار به اتهام فساد مالی، از سوی پلیس بازجویی شود.

بر اساس این گزارش نتانیاهو به اتهام دو پرونده موسوم به 1000 و 2000 از سوی پلیس مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.

پلیس رژیم صهیونیستی پیش از این نیز از نتانیاهو در دو مورد بازجویی کرده است: اول دریافت هدیه از بازرگانان که به «پرونده 1000»معروف شده است و دوم که به «پرونده 2000» معروف است.

پرونده 2000 مربوط به چند مورد گفت وگو با «ارنون موزس» ناشر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت برای پوشش خبری بهتر از نتانیاهو، در مقابل شکایت از روزنامه «اسرائیل الیوم» است که رقیب یدیعوت آحارونوت به شمار می رود.

در حالی که در رابطه با پرونده فساد مالی، از بنیامین نتانیاهو و حتی همسر او بازجویی شده است روز یکشنبه نیز کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی از بازداشت دو تن از افراد نزدیک به نتانیاهو برای تحقیق درباره این پرونده خبر داد.

گفته می‌شود افراد بازداشت شده، وکلای نزدیک به کابینه بنیامین نتانیاهو هستند اما رسانه‌ها به نام این دو فرد اشاره‌ای نکرده‌اند

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: 18 آبان 1396، کدخبر: 366018، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین