پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۶۲۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: امسال هفت دستگاه تردد شمار جدید در سطح جاده های استان خراسان شمالی نصب و راه اندازی شده است.
شعارسال: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: امسال هفت دستگاه تردد شمار جدید در سطح جاده های استان خراسان شمالی نصب و راه اندازی شده است.

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: بر این اساس امسال شمار تردد شمار نصب شده در سطح جاده های استان از 38 دستگاه به 45 دستگاه افزایش یافته است.

وی افزود: این تردد شمار ها در سطح جاده ها در محور گرمه-جاجرم و بالعکس، بجنورد- آشخانه(کمربندی)، جاجرم- امیرآباد و بالعکس، جاده قدیم بجنورد-آشخانه و بالعکس نصب شده است.

بدیعی مقدم افزود: با بهره برداری از این تعداد دستگاه تردد شمار دست یابی به اطلاعات و آمار سفرها در استان آسان تر و بهتر می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار کرد: این آمار مبنای برنامه ریزی ها در بخش های مختلف خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 13 آبان 1396، کدخبر: 6308056، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین