پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۹۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به اینکه در اجرای طرح وام خرید کالا هنوز اتفاق خاصی رخ نداده گفت: اجرای برجام آرامش را برای بازار به ارمغان آورد.

شعارسال: محمد طحان‌پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به اجرای طرح وام خرید کالا گفت: هنوز اتفاق خاصی در رابطه با اجرای این طرح رخ نداده و تأثیر آن در بازار ملموس نیست.

وی با اشاره به تفاوت قیمت برخی کالاها در طرح وام خرید کالا با قیمت بازار گفت: به دلیل اینکه در بازار رقابت زیاد است برخی از کالاها در سطح بازار قیمت پایین‌تری نسبت به کالاهای مشابه موجود در طرح وام خرید کالا دارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی به افزایش 5 تا 10 درصدی قیمت برخی کالاهای لوازم خانگی اشاره کرد و گفت: در یک ماه اخیر قیمت برخی از اقلام تا 10 درصد افزایش یافت و این کارخانه‌ها ثبات قیمت در دو سال گذشته را به دلیل این افزایش به سازمان حمایت اعلام کردند و قیمت برخی از کالاهای خود را افزایش دادند .

وی تصریح کرد: اجرای برجام آرامش را به بازار برگرداند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان اردیبهشت ماه قیمت لوازم خانگی کاهش چشمگیری نداشته باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار خبر 8 بهمن 1394، کدمطلب: 5477747، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین