پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۷۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۴
معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران و معاونین و مدیران ستاد شورا با حضور در دفتر انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته و تقدیم لوح ابلاغ اعضاء، رسماً شعبه ویژه کشیرانی را افتتاح کردند.

شعارسال: مراسم افتتاح شعبه ویژه کشتیرانی شورای حل اختلاف در روز شنبه -13 آبان - با حضور دریانی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران، نصرالله معاون اداری و مالی، بهرامی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی و دیگر معاونین و مدیران شورای حل اختلاف استان تهران و نیز کنجکاو جانشین سرپرست مجتمع شماره 27 شورای حل اختلاف تهران در محل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته برگزار شد .

در این مراسم آقای پل مه دبیر انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزنده شوراهای حل اختلاف در میان اصناف و انجمن‌های صنفی، گزارشی از فعالیت‌های آن انجمن و به طور ویژه در زمینه داوری بین شرکت‌های حمل و نقل دریایی ارائه داد.

وی به سابقه موفق اعضاء اصلی و علی البدل شعبه ویژه کشتیرانی در شورای حل اختلاف در خصوص داوری و حل و فصل دعاوی ارجاعی وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و از تأیید اعضای آن توسط وزارتخانه خبر داد.

در ادامه، قانون جدید شوراهای حل اختلاف و مواد مربوط به اصناف و بازرگانان مورد تبیین و بررسی قرار گرفت و در پایان حکم ابلاغ اعضاء توسط ریاست شوراهای حل اختلاف استان تهران به ایشان تقدیم شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15آبان1396 ، کدخبر: 96081509167: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین