پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۵۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
جانشین رییس اداره هماهنگی و نظارت بر تولید (دیسپاچینگ)شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت:در هفت ماه سال جاری 114 میلیون و 80هزار بشکه میعانات گازی در این مجتمع تولید شده است.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ عبدالرحمن صالحی؛ اعلام کرد:در مدت یادشده شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی حدود 75 هزار میلیون متر مکعب گاز شیرین تولید کرده است.
وی بااشاره به اینکه این افزایش تولید باتوجه به توسعه فازهای جدید و افزایش کیفیت تولید در پالایشگاه‌های مجتمع اتفاق افتاده است،گفت: در این مدت نزدیک به 94 هزار میلیون متر مکعب گاز از مخزن پارس جنوبی برداشت شده است.
صالحی گفت:با سرعت گرفتن پروژه‌ها در سال‌های اخیر سهم ایران از مخزن پارس جنوبی افزایش یافته است که به‌زودی با تکمیل فازها این میزان نیز رشد چشمگیری خواهد داشت.
وی افزود: در این مدت فازهای پارس جنوبی موفق به تولید یک میلیون و 336 هزار و 358 تن LPG (پروپان و بوتان) شده‌اند.
صالحی اظهارداشت: در این مدت بیش از یک میلیون و 303 هزار تن اتان تحویل پتروشیمی‌های جم، کاویان و مروارید شده است.
وی گفت: ارسال این محصول به پتروشیمی‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال در منطقه باتوجه به تولید محصولات باعث رشد و شکوفایی صنایع مختلف می‌شود.
صالحی افزود:در هفت ماه سالجاری همچنین 290هزار تن گوگرد در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 20 آبان 96،کد مطلب: 82726060: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین