پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۰۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
سرپرست بهره‌برداری پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس‌جنوبی گفت: با پایان عملیات تعمیرات اساسی بر روی خط دریافت گاز فاز 16 این پالایشگاه و بهینه‌سازی‌های فرایندی انجام شده، میزان اتان تولیدی در این پالایشگاه 66 درصد افزایش یافت.

شعار سالشهاب چهارلنگ اظهار داشت: با شروع دریافت خوراک فاز 16 از سکوهای دریایی و همچنین انجام اقدامات اصلاحی برای رفع مشکلات توربواکسپندر ردیف دوم گازی به همراه بهینه‌سازی برج‌های متان زا و سایر پارامترهای فرآیندی، میزان اتان تولیدی این پالایشگاه افزایش چشمگیری یافت.

وی افزود: با انجام این اقدامات مهم، تولید این محصول استراتژیک در مجتمع گاز پارس جنوبی با 624 تن افزایش، به هزار و 920 تن در روز رسید که این مقدار نسبت به تولید اولیه، 48 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سرپرست بهره‌برداری پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس‌جنوبی ادامه داد: همچنین با توجه به اقدامات صورت گرفته جهت بهینه‌سازی برج‌های متان‌زدایی ردیف‌های گازی، اتان تولیدی این پالایشگاه با 18 درصد افزایش به 2 هزار و 160 تن در روز رسید.

وی عنوان کرد: مطابق برنامه پالایشگاه برای تولید این محصول امیدواریم با بهینه‌سازی و ارتقای سطح عملکرد توربو اکسپندرها با همکاری شرکت‌های داخلی، میزان تولید اتان در این پالایشگاه تا مرز 2 هزار و 640 تن افزایش یابد.

چهارلنگ افزود: با افزایش تولید اتان در مجتمع گاز پارس جنوبی، بخشی عمده خوراک پتروشیمی‌های مسقر در منطقه تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: اتان تولیدی به عنوان یک محصول استراتژیک و با ارزش افزوده بالا، خوراک پتروشیمی‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 17دی 96، کدمطلب:579320، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هلیا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
پیشرفت های خوبی توی این پروژه داشتیم اخیرا هم مثل اینکه از رقیبمون سبقت گرفتیم
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
امسال به هیچ عنوان پس مشکل گاز نخواهیم داشت
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین