پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۱۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱
معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:دولت نگاه ویژه ای به گازرسانی روستاها دارد و با برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم همه روستاهای واجد شرایط گازرسانی در استان تا پایان سال ۹۷ تعیین تکلیف شوند.

شعار سال: مجید روح الهی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری از توجه دولت در گازرسانی به روستاها خبرداد و افزود: دولت تدبیر وامید نگاه ویژه ای به گازرسانی روستاها دارد وبا برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم همه روستاهای واجد شرایط گازرسانی در استان تا پایان سال ۹۷ تعیین تکلیف شوند.

وی از در دست اقدام بودن نصب 2 هزار المک گاز در مناطق مختلف استان خبرداد و گفت: 300 فقره المک گاز نیز جهت بازسازی مناطق فرسوده گچساران نصب می شود.

روح الهی با اشاره به اینکه تا پایان مهرماه سال جاری 3373 فقره انشعاب شهری و روستایی نیز در سطح استان نصب شده است گفت: در همین بازه زمانی 2956کنتور گاز شهری و 1422 کنتور گاز روستایی تعویض شده است.

وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به دو شهر قلعه رئیسی ودیشموک در برنامه کاری شرکت گاز استان است که فازهای اول ودوم آن انجام گرفته و فاز سوم آن در حال اجراست که پیش بینی می شود تا دهه فجر مشعل گاز در این دو بخش روشن شود.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از ارتقاء ایستگاههای گاز دهدشت و یاسوج خبرداد و گفت: ایستگاه گاز دهدشت از ظرفیت 15 هزار به 30هزار متر مکعب ارتقاء یافت.

روح الهی افزود: جهت تقویت گاز رینگ شهری شهرستان کهگیلویه ایستگاه tbs جدید نصب و راه اندازی شده است.

معاونت بهره برداری شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمداجرای پروژه گازرسانی به روستای کت شهرستان بهمئی با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال خبر داد و گفت: با بهره بهرداری از این پروژه 11 روستای شهرستان بهمئی در قالب 535 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 19 آبان 96، کدمطلب:103589، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین