پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۷۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تأمین اعتبار لازم کهگیلویه و بویراحمد تا ۲ سال آینده روستای بدون گاز نخواهد داشت.
شعارسال: هوشنگ صیدالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس ، با اشاره به وضعیت گازرسانی به مسکن مهر دوگنبدان، اظهار کرد: از ابتدای شروع کار مسکن مهر ما اولویت کاری خود را بر گازرسانی به این منازل قرار دادیم.

وی افزود: قبل از به پایان رسیدن و تکمیل این ساختمان‌ها با وجود همه مشکلاتی که بر سر راه ما قرار گرفت، گاز رسانی مسکن مهر کل استان کهگیلویه و بویراحمد را به اتمام رساندیم.

مدیرعامل گاز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با وجود مشکلاتی همچون تداخل کار دستگاه‌های دیگر که موجب صدمه به شبکه گاز شده و خسارت زیادی را متحمل می‌شدیم اما در حال حاضر از نظر ما همه شبکه‌هایی که قابلیت سکونت دارند گاز رسانی شده و اگر مکانی اشتراک نگرفته از آن بی‌اطلاع هستیم.

صیدالی با اشاره به دیگر فعالیت‌های شرکت گاز استان، بیان کرد: ۶۳۴ روستا در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که قابلیت گازرسانی داشته که از این تعداد حدود ۳۵۹ روستا عملیات گازرسانی آن به پایان رسیده و هم اکنون از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: همچنین عملیات گازرسانی به ۴۵ روستای دیگر در حال اقدام است که با انجام و پایان رساندن گازرسانی آن‌ها ۴۴۴ روستا در استان از نعمت گاز برخوردار هستند که به مقدار تقریبی دو سوم از روستاهایی که قابلیت گازرسانی داشته‌اند، عملیات آن‌ها به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: چنانچه به موقع اعتبار لازم تأمین شود تا دو سال آینده عملیات گازرسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد به اتمام خواهد رسید و کهگیلویه و بویراحمد به عنوان اولین استان در گازرسانی به همه روستاهای آن معرفی خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز، تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1393 ، کدخبر: 103051 ، www.boyernews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین