پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۹۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
فدایی گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ واحد دیگر آمده تحویل به متقاضیان است که با اتمام زیرساخت‌ها (آب و برق) تا پایان سال جاری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

شعار سال: فدایی گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ واحد دیگر آمده تحویل به متقاضیان است که با اتمام زیرساخت‌ها (آب و برق) تا پایان سال جاری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ واحد مسکن مهر توسط پیمانکاران نیمه‌کاره رها شده است، گفت: با پیمانکاران متخلف برخورد می‌شود.

 حسن فدایی در جمع خبرنگاران به وضعیت مسکن مهر استان اشاره کرد و اظهار داشت: از مجموع ۵ هزار و ۱۲۶ واحد مسکن مهر که در استان کهگیلویه و بویراحمد ساخته شد یک‌هزار و ۸۰۰ واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یک‌هزار و ۵۰۰ واحد دیگر آمده تحویل به متقاضیان است که با اتمام زیرساخت‌ها (آب و برق) تا پایان سال جاری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰۰ واحد مسکن مهر توسط پیمانکاران به صورت نیمه‌کاره رها شده است، گفت: عده‌ای از پیمانکاران در دوره‌های قبل پروژه مسکن مهر را به صورت نیمه‌کاره رها کردند که با این افراد به صورت قانونی و قضایی برخورد می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در پروژه مسکن مهر تخلفاتی صورت گرفته و کسانی که تخلف کرده‌اند باید پاسخ‌گو باشند، افزود: عده‌ای بدون تسویه حساب متقاضیان مسکن مهر برای این افراد سند صادر کردند که در یک‌هزار واحد این کار صورت گرفته و در حال حاضر سازندگان بیش از ۴۰ میلیارد ریال از راه و شهرسازی طلبکار هستند.

فدایی عنوان کرد: بیشترین مشکل مسکن مهر در کشور و استان مربوط به قرارداد سه جانبه است، ضمن اینکه ساخت پروژه مسکن مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدا با مشکل مواجه بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد آورده کم متقاضیان را از مشکلات عمده مسکن مهر عنوان کرد و افزود: علی‌رغم اینکه مبلغ تسهیلات مسکن مهر تا سقف ۳۰ میلیون تومان افزایش داشته اما عده زیادی از متقاضیان آورده کمی داشتند که همین امر ساخت این مسکن‌ها را به مشکل مواجه کرده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سلام دنا، تاریخ انتشار: 27 مهر 1395، کد مطلب: -:www. salamdena.ir.


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین