پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۸۳۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
کمیسیون مشترک درآمد پایدار شهرداری ها در ادامه ی بررسی جزئیات طرح درآمد پایدار شهرداری ها درخصوص تعیین کم و کیف چگونگی اخذ عوارض سالیانه از خودروها به بحث و بررسی پرداخت.

شعار سال: کمیسیون مشترک درآمد پایدار شهرداری ها در ادامه ی بررسیِ جزئیات طرح درآمد پایدار شهرداری ها ، در خصوص تعیین کم و کیف چگونگی اخذ عوارض سالیانه از خودروها به بحث و بررسی پرداخت.

درجلسه امروز که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزارتخانه های راه و شهرسازی،کشور ،صنعت، معدن، تجارت ، سازمان حفاظت محیط زیست و شهرداری تهران در محل کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور برگزار شد، اعضا پس از بحث و بررسی پیرامون تفاوت های عوارض آلایندگی و عوارض سالیانه خودرو،تصمیم گرفتند آنچه در قالبطرح درآمد پایدار شهرداری هاذکر می شود، عوارض سالیانه خودروها باشد و نحوه اخذ آن نیز بر اساس دستورالعمل پیشنهادی وزارت کشور تعیین شود.

همچنین در این جلسه با پیشنهادپروانه مافی،رئیس کمیسیون مشترک درآمد پایدار شهرداری ها و موافقت اعضا، مقرر گردید به منظور تشویق مردم به استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی ،این وسایط نقلیه تا 10 سال پس از تصویب طرح از دریافت عوارض سالیانه خودرو معاف شوند.

در بخش دیگری از جلسه کمیسیون، مطالعات پشتیبان طرح درآمد پایدار مورد سوال قرار گرفت که طراحانِ طرح با اشاره به مطالعات جامع و تطبیقی صورت گرفته از آماده کردن گزارشی دراین خصوص برای ارائه به نمایندگان عضو کمیسیون خبر دادند.

نماینده مرکز پژوهش های مجلس نیز با اشاره به نهایی شدن نظر کارشناسی این نهاد درخصوص طرح ،از تقدیم نظر تخصصی مرکز پژوهش ها به کمیسیون مشترک درآمد پایدار شهرداری ها ظرف روزهای آتی خبر داد.

در پایان مقرر شد نمایندگان حاضر در جلسات کمیسیون با جدیت بررسی طرح را ادامه دهند و ریاست کمیسیون با نامه نگاری با روسای کمیسیون ها، نسبت به تعیین تکلیف افرادی که بیش از 50 درصد جلسات غیبت داشته اند، اقدام کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مجلس شورای سالامی ، تاریخ انتشار 24 آبان 96، کدمطلب:356475، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین