پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
عموما در سالن اصلی ادارات و مجموعه های دولتی قفسه های شیشه ای نصب می شود تا برخی کتاب ها و اقلام مربوطه آن مجموعه به بازدید کنندگان نمایش داده شود و معمولا این اقلام، امور مربوط به مجموعه خواهد بود؛ از این سو وقتی وارد شهرداری منطقه نه واقع در خیابان استاد معین می شوید با کمال تعجب به لوازم منزلی بر می خورید که در نگاه اول هیچ ارتباطی با مجموعه مدیریت شهری ندارد.

شعارسال : عموما در سالن اصلی ادارات و مجموعه های دولتی قفسه های شیشه ای نصب می شود تا برخی کتاب ها و اقلام مربوطه آن مجموعه به بازدید کنندگان نمایش داده شود و معمولا این اقلام، امور مربوط به مجموعه خواهد بود؛ از این سو وقتی وارد شهرداری منطقه نه واقع در خیابان استاد معین می شوید با کمال تعجب به لوازم منزلی بر می خورید که در نگاه اول هیچ ارتباطی با مجموعه مدیریت شهری ندارد.

شاید دیدن گوشت کوب، چایی ساز و لوازم منزل با مارک های ناشناخته در قفسه های مدیریت شهری منطقه 9 در نگاه اول خنده دار باشد و هیچ سنخیتی با ابعاد دیگر قفسه که کتاب های مرتبط با مجموعه شهری است، نداشته باشد؛ اما در گفتگو با روابط عمومی شهرداری پاسخ های نه چندان قانع کننده داده شد.

روابط عمومی این مجموعه عنوان کرد ما عموما از وسایل فیزیکی (قابل دید برای مردم) برای تشویق شهروندان استفاده می کنیم و اقلامی را اهدا می کنیم که به کار زنان و مردان بیاید. از این رو این وسایل منزل اقلامی است که جهت تشویق شهروندان تهیه شده است.

اما در پس پاسخ روابط عمومی این سوال در این ارتباط پیش می آید؛ ارائه چنین اقلامی از سوی مدیریت شهری چه لزومی دارد و آیا شهرداری ها خدماتی ندارند که اولا نیاز به صرف هزینه برای تشویق شهروندان داشته باشد و همچنین اندک ارتباطی با حوزه کاری این مجموعه باشد؟ دوما اگر بنا است اقلامی اهدا شود با توجه به سال اقتصاد مقاومتی نیاز نیست تا از مارک های گمنام خارجی استفاده نشود و از کالای داخلی سود برد؟

مصرف گرایی در مجموعه مدیریت شهری عاملی است که این روزها احساس می شود؛ در نگاه کلی گذاشتن اقلام غیر مرتبط در حوزه شهری که سنخیتی با این مجموعه ندارد نگاهی غیر تخصصی به مجموعه های مدیریت شهری را تداعی می کند.

از این روی نیاز است تا مدیران شهری  با ارائه بسته های خدماتی بار هزینه به مجموعه را کم کرده تا آنکه شهروندان ارتباط هدایا را با اقدامات انجام شده درک کنند. همچنین باید با اهدای اقلام مناسب، سایر مجموعه های شهری سود ببرند تا بتوانند خدمات خود را به شهروندان ارائه دهند و کارآفرینی در این باب صورت بگیرد؛ اما متاسفانه با در نظر گرفتن بسته های تشویقی غیر معقول، آموزش های غیر اصولی هر چند به طور ناخواسته خواهیم داد که جای تامل دارد.

مدیریت شهری که گوشت کوب برقی اهدا می کند!مدیریت شهری که گوشت کوب برقی اهدا می کند!

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی تیتر شهر، تاریخ انتشار:27 آبان 1396، کدخبر:55630 ،www.titreshahr.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین