پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
مقامات عربستان دستور داده اند درجه نظامیان کشته شده در جنگ با نیروهای یمنی فاش نشود.

شعار سال: مقامات عربستان دستور داده اند درجه نظامیان کشته شده در جنگ با نیروهای یمنی برداشته شود تا هویت و مرتبه نظامی آنان مشخص نشود.

به گزارش المسیره، روزنامه الریاض عربستان با انتشار تصویری از سعد السبیعی، یکی از این نظامیان نوشت، وی در منطقه الربوعه در نجران کشته شده است. الریاض نوشته است، نیروهای عربستانی توانسته اند جسد وی را از منطقه به عقب برگردانند.

با این حال، این رسانه عربستانی و دیگر رسانه های آن، هیچ اشاره ای به سرنوشت دیگر کشته شدگان عربستانی و مزدوران آنها نکرده اند زیرا نتوانسته اند آنان را به عقب برگردانند.

مقامات عربستان دستور داده اند، هرگاه امکان برگرداندن نظامیان کشته شده عربستانی فراهم نیست، درجات نظامی آنان از لباس شان کنده شود تا شناخته نشوند و مشخص نشود چند نظامی بلندپایه به هلاکت رسیده اند. این در حالی است که رسانه های وابسته به جنبش انصارلله از جمله شبکه المسیره تصاویر این نظامیان کشته شده را به طور گسترده منتشر کرده اند.

اکنون اجساد ده ها نظامی بلندپایه عربستانی و نیز مزدوران آنان در مناطقی که به تصرف نیروهای مردمی یمن درآمده است پراکنده اند و نیروهای عربستانی جرأت نمی کنند برای برگرداندن آنان، اقدامی کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري صدا و سیما، تاریخ انتشار10 بهمن 1394، کد مطلب: 1013458: www. iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین