پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۵۰۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شهید حججی یک نماد، شخصیت و امتیاز بزرگ و فداکاری است که ایثار وی بی‌سابقه بود و تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

شعار سال: آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار با پدر و مادر شهید حججی در ساری اظهار کرد: شهیدان مدافع حرم، پیشتازان مبارزه با مزدوران آمریکا در منطقه و خون مقدس آنان بهای ایستادگی ملت بزرگ ایران در پای پرچم ولایت و ائمه معصومین است.

وی با ابراز همدردی خانواده مقاوم شهید مظلوم مدافع حرم شهید محسن حججی، افزود: اقتدار و استقامت شهید محسن حججی در لحظه شهادت، یادآور سلحشوری شهدای عصر عاشوراست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه باید قدردان خون شهدای انقلاب و اسلام باشیم، تصریح کرد: امیدواریم خداوند ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار دهد.

این مسؤول ادامه داد: همان‌‌گونه که فاجعه کربلا و شهادت مظلومانه خون سیدالشهدا و یاران باوفایش اسلام را بیمه و قلوب احرار و آزادگان جهان را در طول تاریخ تسخیر کرد، رزم بی‌امان و شهادت مظلومانه مدافعان حرم در سرزمین‌های غربت برگ‌های زرین دیگری بر تاریخ خونبار و پر رمز و راز شیعه خواهد افزود.

طبرسی با اعلام اینکه گروهک‌های تکفیری داعش با ادعای مسلمانی در سوریه به نسل‌کشی و مسلمان کشی می‌پردازند و درصدد نابودی اسلام و جامعه مسلمان هستند، خاطرنشان کرد: مبارزه ما مبارزه با زیاده‌خواهی آمریکا و نوکران آنان مانند داعش است و همچنان ادامه دارد.

وی گفت: شهید حججی یک نماد، شخصیت و امتیاز بزرگ و فداکاری است که ایثار وی بی سابقه بود و تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: تمثال این شهید بزرگوار در تمام نقاط ایران است که خلوص و شهادت این جوان معجزه بود و باید این فداکاری را در جامعه نهادینه کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه دفاع مقدس و اسلام ناب محمدی از ارزش‌های ایران اسلامی به شمار می‌رود و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند این ارزش‌ها را نابود یا کمرنگ کنند، افزود: ایثار خانواده‌های شهدا قابل جبران نیست که یک فضیلتی برای جامعه ماست و باید قدردان باشیم.

طبرسی تصریح کرد: با اقداماتی که داعش‌ها انجام دادند و شکست‌های پی‌درپی آنان در منطقه این اقدامات نتیجه معکوس نشان داده و مظلومیت و حقانیت اسلام بر همگان آشکار شده است.

* شهید شدن محسن معجزه الهی بود

پدر شهید محسن حججی نیز اظهار کرد: شهادت محسن ما، برای جوانان الگو شد و ثابت کرد که در این دوران می‌شود جوانانی عاشق اسلام، قرآن، اهل بیت و میهن تربیت کرد.

محمدرضا حججی با اشاره به اینکه همه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، افزود: شهید شدن محسن معجزه الهی بود.

وی با اعلام اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه در واقع ادامه راه شهدا است، گفت: امنیت در کشور را مدیون ایثار شهدا هستیم و نسل جوان و نوجوان امروزی ما باید این مسائل را درک کند.

در این دیدار پرچم متبرک آستان حضرت امام رضا(ع) به خانواده شهید حججی اهدا شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 27 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۲۷۰۰۰۴۹۷ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین