پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۱۲۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
طی حکمی از سوی دکتر محمود احمدی افزادی رئیس دانشکده خبر ایرنا رشید بهاروند به عنوان معاون توسعه و امور مناطق دانشکده خبر ایرنای کشور منصوب شد.

شعار سال: احمدی افزادی در این حکم نظارت بر توسعه کمی و کیفیدانشکدهو شعب آن در سراسر کشور و برقراری ارتباط مستمر و هدفمند با ادارات و سازمان های ذیربط و تلاش برای توسعه و جذب دانشجویان مستعد را از اولویت های این مسئولیت بر شمرده است.

رشیدبهاروندمتولد ۱۳۳۹ ،کارشناس عالی خبر ، مدرس دروس تخصصی رشته خبرنگاری و از نیروهای با سابقه سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی- پلدختر لرستان، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان های لرستان ، کردستان و خوزستان و آسیای مرکزی(قزاقستان)،مدیر منطقه دوم خبرگزاری جمهوری اسلامی پنج استان)،معاون اداری و مالی و مدیر آموش های آزاد و پودمانیدانشکدهخبر

جانشین و سرپرست اداره کل اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردبیر ارشد خبرگزاری جمهوری اسلامی همزمان از سال ۱۳۹۰ تا۱۳۹۲ مدیر و سردبیر سایت آمریکا نگاه نو (وابسته به ستاد کل نیروهای مسلح)، جانشین رییسدانشکدهخبر از سوابق وی می باشد.

بهارونددارای صدها مقاله و گزارش در سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر سایت‌های معتبر داخلی است و ۲۹ ماه به عنوان خبرنگار و رزمنده‌ در جبهه‌های غرب کشور حضور د اشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 5 آذر 96، کد مطلب: -: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین