پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۰۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
طی حکمی امین شیخ ممو، به عنوان سردبیر اول پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس معرفی شد.

شعارسال: طی حکمی از سوی مسئول موسسه منادیان بصیرت کهگیلویه و بویراحمد سردبیر اول(اصلی) صبح زاگرس معرفی شد.

مدیر موسسه منادیان بصیرت استان با بیان اینکه امروزه رسانه به عنوان یکی از ارکان اصلی دموکراسی در جامعه به شمار می رود، گفت: اگر رسانه بتواند بعنوان یک ابزاری جهت مطالبه گری مردم از مسئولین و همچنین بیان اقدامات و کارهای انجام شده توسط مسئولین به مردم، نقش موثری را انجام دهد، موفق خواهد شد.

این فعال رسانه ای ادامه داد: ما در موسسه منادیان بصیرت بدون توجه به گرایشات سیاسی و تنها با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سعی داریم بعنوان صدای مردم با نگاهی مستقل به بیان مطالبه گری آنها در سطح جامعه بپردازیم.

وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون اقدامات بسیار مهم و ارزشمندی از حیث تاثیرگذاری کار و توجه به نیازهای کاری در این موسسه برای حمایت از رسانه های مستقل و همکار انجام شده است و تا کنون نتایج موثری را توانستیم شاهد باشیم.

مدیر موسسه منادیان بصیرت در پایان ضمن تشکر از راهنمایی های مدیران موسسه و سردبیران کشوری اشاره داشت: با توانایی همه همکاران ما در مرکز و شهرستانها تا کنون توانسته ایم شاهد ارتقا استان از رده های پایین رتبه بندی به رتبه های برتر کشوری باشیم که بی شک بدون اهتمام تمام همکاران زحمت کش در این موسسه این امر میسر نمی شد و امید داریم با ارتقا بهتر نیازمندی ها بزودی بتوانیم نام کهگیلویه و بویراحمد را در حوزه رسانه ای بهتر و بیشتر در سطح کشور معرفی کنیم.

طی این حکم امین شیخ ممو به عنوان سردبیر اول پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس معرفی شد.

امین شیخ ممو دارای سوابقی همچون فعالیت چند ساله خبرنگاری در رسانه های مکتوب و مجازی دانشگاهی ، خبرنگار و دبیر سایت خبری چهارفصل و همچنین سابقه خبرنگاری سایت صبح زاگرس را در پرونده کاری خود دارد.

گفتنی است پیش از این سید اسماعیل میری به عنوان سردبیر شهرستانی صبح زاگرس معرفی شده بود و همچنان به فعالیت خود در این مسئولیت ادامه می دهد.

ابرهیم عزیزی نیز که پیش از این به عنوان سردبیر صبح زاگرس فعالیت می کرد، به عنوان سردبیر جدید پایگاه خبری چهارفصل انتخاب شد. لازم به ذکر است که مدیریت پایگاه خبری چهارفصل بر عهده محمد نجفی نژاد، از فعالین برتر رسانه ای استان است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 10اسفند1396 ، کدخبر: 106317: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
انشاالله که ایشن به عنوان سردبیر حقایق رو به مردم نتقال بده از شایعه پراکنی بپرهیزه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین