پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته وحدت ویژه برنامه‌های متنوعی در صدا و سیمای مرکز استان تولید و پخش می‌شود.

شعار سال: مهرداد عظیمی با بیان اینکه سیمای جهان‌بین با ویژه برنامه جنگ شاد شبانه به استقبال این عید بزرگ مسلمانان می‌رود، اظهار داشت: این برنامه ترکیبی نمایشی ویژه ایام خجسته هفته وحدت به مدت 7 شب به صورت پخش زنده و با بخش‌های متنوع، لحظاتی شاد، مفرح و سرگرم کننده را برای بینندگان فراهم می‌کند.

وی افزود: اجرای با نشاط و طنز گروه نمایش، اجرای سرود و ترانه‌های شاد با حضور خوانندگان محلی، گزارش‌های جذاب و متنوع، یک فنجان خنده، کندیمیز، ولات، پیامک‌های بینندگان و مسابقه خوانندگی و اجرا بخش‌های این برنامه هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این جنگ زیبای شبانه از آغاز هفته سرشار از شادی و سرور وحدت در 7 ویژه برنامه به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی و اجرای وحید علیدادی و فخری قائدی از ساعت 21 به مدت 60 دقیقه از شبکه استانی سیمای جهان‌بین پخش می‌شود.

عظیمی با بیان اینکه رادیو جهان بین نیز در برنامه‌های روتین و روزانه این مناسبت بزرگ را گرامی می‌دارد، خاطرنشان کرد: در برنامه "عصر جمعه با شما" با پرداختن به اهمیت موضوع اتحاد بین شیعه و سنی با مراکز اهل سنت ارتباط تلفنی برقرار و به تبیین چگونگی برگزاری جشن‌های این هفته در بین مسلمانان اهل سنت پرداخته می‌شود.

وی گفت: در برنامه بامدادی "صبح و زندگی" موضوعاتی حول محور وحدت اسلامی و آثار وحدت در جامعه مطرح می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مخاطبان برنامه‌های رادیویی، پیام‌های وحدت آفرین را در برنامه "پیک صبح" و "پیک عصر" خواهند شنید و نقش خانواده‌ها در ایجاد اتحاد در برنامه "زندگی جاریست" بررسی می‌شود.

عظیمی ادامه داد: همچنین در برنامه‌های روزانه "جاده جوانی"، "شکوفه‌ها" و "فصل نقره‌ای" که مخاطبان کودک، نوجوان و جوان را شامل می‌شود، شنوندگان با موضوعات وحدت اسلامی، عوامل مؤثر بر وحدت و فواید آن در زندگی آشنا می‌شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:1588413، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
خوبه ایشالا که تاثیرات خودشو بذاره
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین