پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
وزارت نیرو با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که انتخاب مدیرکل جدید روابط عمومی این وزارتخانه در فرآیندی از بین متقاضیان صورت می گیرد.

شعار سال: با انتخاب رضا اردکانیان به عنوان وزیر جدید نیرو یکی از نخستین انتصابات وی، انتصاب "مجتبی نیک‌روش" به عنوان مشاور وزیر، مدیرکل دفتر وزارتی وزارت نیرو و سرپرست روابط عمومی این وزارتخانه بود.

انتصاب سرپرست برای روابط عمومی نشان دهنده این بود که به زودی وزیر نیرو اقدام به انتخاب فردی به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی می کند. اما امروز اداره کل امور اداری و پشتیبانی وزارت نیرو با صدور اطلاعیه ای از اقدام جالب وزارت نیرو برای انتخاب مدیرکل روابط عمومی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: "در راستای راهبرد شایسته‌گزینی وزارت نیرو در دولت دوازدهم، این وزارت از افراد واجد شرایط و علاقمند به همکاری در سمت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دعوت به همکاری می‌نماید.

برای کسب اطلاع از شرایط احراز، وظایف مربوطه و تکمیل فرم درخواست، لطفا از تاریخ هفتم آذرماه لغایت 21آذرماه به آدرس www.moe.gov.ir مراجعه فرمائید."

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 6 آذر 96، کد مطلب: 1585676: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین