پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
استاندار هرمزگان با بیان اینکه خیرین هرمزگانی در کنار سپاه و کمیته امداد استان به بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه کمک می‌کنند، گفت: حضور فعالی در این منطقه خواهیم داشت تا خدمتی به مردم این منطقه داشته باشیم.

شعار سالدکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با سفر به استان کرمانشاه به همراه نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از مناطق زلزله‌زده در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه بازدید کرد.

استاندار هرمزگان از روند اقدامات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در روستاهای زرده بالا و پایین شهرستان سرپل ذهاب که بازسازی و اسکان مردم آن بر عهده استان هرمزگان بازدید به عمل آورد.

دکتر همتی همچنین اقدامات جمعیت هلال احمر هرمزگان در امدادرسانی به مردم زلزله‌زده این مناطق را مورد بازدید قرار داد.

استاندار هرمزگان در جریان این بازدید با قدردانی از مردم و خیرین هرمزگانی برای کمک به مردم زلزله‌زده در استان کرمانشاه، بیان داشت: مردم هرمزگان خود را در این مصیبت شریک می‌بینند و از حجم کمک‌ها نیز این امر مشخص است.

وی ادامه داد: ما حامل پیام مهربانی مردم هرمزگان به مردم کرمانشاه هستیم و در این حادثه همانند دوران دفاع مقدس ما وظیفه داریم در کنار مردم این منطقه باشیم.

همتی با بیان اینکه خیرین هرمزگانی در کنار سپاه و کمیته امداد استان به بازسازی این مناطق کمک می‌کنند، افزود: حضور فعالی در این منطقه خواهیم داشت و در استان، کمیته امداد و سپاه را پشتیبانی می‌کنیم تا خدمتی به مردم این منطقه داشته باشیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: زمانی که حادثه‌ای به وجود می‌آید همه خود را در آن حادثه شریک می‌دانند و کمک‌رسانی می‌کنند و این تجربه را در دوران دفاع مقددس در غرب کشور دیدیم و امروز هم با رخ دادن این زلزله همه مردم ایران برای کمک وارد شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه کمک‌ها از سوی استان هرمزگان همچنان به مناطق زلزله‌زده ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: برای ساخت روستای زرده پایین که طور کامل تخریب شده، تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

همتی با بیان اینکه بازدید جامعی از منطقه صورت دادیم و مشاهده می‌کنیم که حتی خانه‌هایی که ظاهرا سر پا مانده‌اند نیاز به بازسازی و مقاوم سازی جدی دارند، اضافه کرد: سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان و جمعی از خیرین استان آستین همت بالا زده‌اند و در منطقه زرده مستقر شده‌اند.

استاندار هرمزگان بیان داشت: ما برای ایجاد مسکن دائم در این منطقه برنامه داریم و از ظرفیت خیرین نیز استفاده خواهیم کرد و امیدوارم کارهای ما تسکینی بر درد مردم منطقه باشد.

وی گفت: مردم کرمانشاه بدانند که مردم هرمزگان همچون دیگر مردم ایران این استان را فراموش نخواهند کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 12 آذر 96، کدمطلب:644497 ، www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین