پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۸۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
استاندار هرمزگان گفت: مراحل مقدماتی احداث نیروگاه برق ۱۴۰۰ مگابایتی توسط روسیه در منطقه مکران از قبیل مکان یابی آن صورت گرفته و در مرحله واگذاری زمین قرار دارد.

شعار سالفریدون همتی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح فرودگاه شهدای ۷ آذر جاسک با بیان اینکه تامین زیرساخت ها برای دستیابی به افق توسعه جاسک ضروری است بیان داشت: مراحل مقدماتی احداث نیروگاه برق ۱۴۰۰ مگابایتی توسط روسیه در منطقه مکران از قبیل مکان یابی آن صورت گرفته و در مرحله واگذاری زمین قرار دارد که با احداث این نیروگاه یکی از زیرساخت های اصلی توسعه در منطقه انجام خواهد شد.

وی افزود: قرار است تامین آب شرب شهر و روستا از طریق آب‌شیرین کن ها صورت بگیرد که در صورت اجرا شدن آن، آبهای شیرین پشت سدها و روان آب های استان در بخش کشاورزی استفاده خواهد شد.

همتی خاطرنشان کرد: شرق استان هرمزگان ظرفیت و استعداد خوبی در بخش کشاورزی دارد که باید با رفتن به سمت تامین آب شرب شهرها و روستاها از طریق آب‌شیرین کن، آب پشت سدها را به این بخش هدایت کرد.

به گفته استاندار هرمزگان، برنامه توسعه بندر جاسک در دستور کار اداره بنادر و دریانوردی قرار دارد که در این بخش نیز اقداماتی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت های دریایی جاسک مانند پرورش میگو،صید و صیادی از دیگر برنامه هاست افزود: مسایل و مشکلات صیادان جاسکی در زمینه صید ماهیان بومی منطقه در حال پیگیری است و جلسات متعددی با سازمان شیلات کشور در این خصوص داشته ام که انشالله بتوانیم نظر مردم جاسک در این مورد را جلب و مشکل را حل کنیم.

استاندار هرمزگان ابرازداشت: باید جاسک به آن جایگاهی که مورد نظر مقام معظم رهبری است برسد و دولت نیز به این منطقه توجه ویژه ای دارد.

وی عنوان کرد: نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان در کنار دولت و مردم قرار دارد و علاوه بر انجام وظیفه ذاتی خود در جهت عمران و آبادانی همکاری خوبی با دولت دارند.

همتی خاطرنشان کرد: با ایجاد سازمان توسعه مکران شهرستان‌های میناب، سیریک و جاسک که در منطقه مکران قرار دارند آینده درخشانی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه وزارت نفت برنامه‌های جامعی برای منطقه دارد که انتقال پایانه نفتی کشور به جاسک یکی از این برنامه‌ها است، افزود: عملیاتی شدن دو طرح پالایشگاهی در آینده نزدیک از دیگر برنامه‌های وزارت نفت در منطقه مکران است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 20آذر 96، کدمطلب:4168703، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین