پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۶۱۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به زلزله‌خیز بودن هرمزگان لازم است تا در ساخت‌وسازهای شهری و روستایی اصول ایمنی رعایت شود.

شعار سالمدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به زلزله‌خیز بودن هرمزگان لازم است تا در ساخت‌وسازهای شهری و روستایی اصول ایمنی رعایت شود.

 علیرضا صفا در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان هرمزگان بابیان اینکه هرمزگان استانی حادثه‌خیز است و حوادثی همچون سیل و زلزله و توفان‌ در این استان به وقوع می‌پیوندد، اظهار کرد: از ابتدای سال 96 تا امروز در مجموع 206 زمین‌لرزه در هرمزگان به وقوع پیوسته است.

وی ادامه داد: این زلزله‌ها شامل 74 زمین‌لرزه زیر سه ریشتر، 132 زلزله بالای سه ریشتر، 15 زمین‌لرزه بالای چهار ریشتر و دو زلزله بالای پنج ریشتر بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: هماهنگی و تعامل خوبی میان نهادها و دستگاه‌های امدادی و عضو شورای مدیریت بحران استان وجود دارد و تلاش کرده‌ایم در زمان بروز حوادث در اسرع وقت به مصدومین کمک کنی.

صفا تصریح کرد: با ایجاد سیستم‌های بی‌سیم میان دستگاه‌های متولی امداد و نجات استان و مدیریت بحران استانداری و همچنین فرمانداری‌ها ارتباط لحظه‌ای برقرار است تا در مواقع بحرانی اقدام لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما تمهیدات لازم برای بارندگی و آمادگی در برابر سیل و توفان در هرمزگان اتخاذ شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تصریح کرد: با توجه به زلزله‌خیز بودن هرمزگان لازم است تا در ساخت‌وسازهای شهری و روستایی اصول ایمنی رعایت شود.

صفا گفت: دستورالعمل ایمنی شهر بندرعباس توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس تهیه شد و مورد تصویب شورای شهر بندرعباس قرارگرفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 23 آبان 96، کدمطلب:96082313526، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین