پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۴۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در زلزله ۷.۳ ریشتری استان کرمانشاه ۱۱۸ مورد معلولیت جدید شناسایی شده که برخی بسیار شدید است.

شعارسال: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در زلزله ۷.۳ ریشتری استان کرمانشاه ۱۱۸ مورد معلولیت جدید شناسایی شده که برخی بسیار شدید است.

امید قادری ، با اشاره به اینکه در این حادثه تعدادی از هموطنان دچار آسیب‌پذیری بیشتری شدند اظهار داشت: با تشکیل کمیسیون‌های پزشکی و تیم‌های مختلف حدود 118 مورد معلولیت جدید در مناطق زلزله‌زده شناسایی شده که از این تعداد 18 مورد معلولیت بسیار شدید و نخاعی است که نیازمند حمایت‌ها و مراقبت‌های تخصصی هستند.

قادری با بیان اینکه در این حادثه 27 کودک والدین خود را از دست دادند که از این تعداد 11 کودک هر دو والدین را از دست داده‌اند افزود: نزدیک به 54 زن سرپرست خانوار جدید شناسایی شده که نیازمند حمایت هستند و 11 سالمند بی‌پناه نیز شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه با تمهیدات اندیشیده شده این افراد تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند عنوان کرد: امام این حمایت منافی حس مسئولیت اجتماعی مردم نیست و مردمی که تمایل دارند به این افراد آسیب‌دیده کمک کنند می‌توانند از بهزیستی راهنمایی دریافت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه ملت ایران در زلزله اخیر نمره قابل قبولی را دریافت و ثابت کردند که حس مسئولیت اجتماعی در آن‌ها وجود دارد عنوان کرد: خیری در اصفهان 260 کانکس تنها برای معلولان و زنان سرپرست خانوار این زلزله اهدا کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13 آذر 1396، کدخبر: 1591802، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین