پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
استاندار فارس گفت: علي‌رغم تمام تنگناها، سال آينده به لحاظ اعتبارات انتظار سال بهتري را براي استان فارس داريم.

شعارسال: استاندار فارس گفت: علي‌رغم تمام تنگناها، سال آينده به لحاظ اعتبارات انتظار سال بهتري را براي استان فارس داريم.

اسماعيل تبادار عصر شنبه 18 آذر در جلسه‌ي شوراي برنامه‌ريزي توسعه‌ي استان فارس، خواستار تلاش تمام دستگاه‌ها براي افزايش اعتبارات سال آينده در بخش‌هاي مختلف را خواستار شد و ابراز اميدواري كرد كه فارس در اعتبارات ملي سال 97 وضعيت بهتري نسبت به امسال داشته باشد.

وي يكي از موارد مهم لايحه‌ي بودجه سال 97 را شفاف‌سازي بودجه و تكيه بر بودجه‌ريزي بر مبناي عملكردي دانست و گفت: در لايحه‌ي بودجه سال آينده توجه جدي به مباحثي نظير آب، مسائل زيست محيطي، حمل و نقل ريلي و عمومي و احياي بافت‌هاي فرسوده شده است.

استاندار فارس با تاكيد براينكه دولت در بودجه 97 توجه بسيار بالايي به توليد و اشتغال دارد، گفت: زمينه و ظرفيت بيشتري در مباحث توليد و اشتغال به نسبت امسال در لايحه‌ي بودجه 97 منظور شده است.

او تكيه لايحه‌ي بودجه‌ي 97 مد نظر دولت را بر منابع عمومي، سهم بانك‌ها و به خصوص بخش خصوصي دانست و گفت: تمام مسئولان و دستگاه‌هاي اجرايي با اشراف بر اهميت موضوع، به دنبال تسهيل در اقدامات بخش خصوصي هستند؛ انتظار داريم با توجه به فراهم شدن بسترها، بخش خصوصي نيز بيش از گذشته در ميدان كارزار اقدام وارد شود.

استاندار فارس همچنين از نگاه ويژه دولت به عدالت اجتماعي، رفع فقر مطلق و بهبود بهداشت و سلامت مردم خبر داد و گفت: اگر قرار باشد اتفاقي در حذف يارانه‌ها بيفتد، توجه به اين نكات مهم مد نظر دولت قرار داشته و دارد.

او ابراز اميدواري كرد كه در كلان كشور و خصوصا استان فارس شاهد وضعيت بهتري در بودجه سال 97 به نسبت بودجه امسال باشيم، گفت: اميدواريم كه سال آينده نيز در گوشه گوشه استان و در بخش‌هاي مختلف شاهد اتفاقات خوب و تاثيرگذاري باشيم.

استاندار فارس همچنين با اشاره به سفر 2 روزه نوبخت، معاون رييس جمهور به استان فارس، گفت: در اين سفر دو روزه، بازديدهايي از برخي پروژه‌ها انجام شد و در جمع‌بندي نهايي نيز بيش از 26 مورد پروژه‌هاي مد نظر مديران دستگاه‌هاي مختلف در ابعاد فرهنگي، حمل و نقل، توليدي، اقتصادي و درماني، دستوراتي گرفته شد.

تبادار در بخشي از سخنان خود تاكيد كرد كه مديران دستگاه‌هاي اجرايي در هر يك از جلسات شوراي برنامه‌ريزي گزارشي از عملكرد دستگاه تحت مديريت خود را ارائه دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 18 آذر 1396، کدخبر: 50139، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین