پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: به منظور اجرای طرح تحول سلامت، ۳۰۰ خدمت به تعهدات درمانی سازمان تأمین اجتماعی اضافه شد و اکنون ما پوشش بیمه‌ای برخی از عمل‌های سنگین را برعهده داریم.

شعارسال:ارائه 300 خدمت جدیدی به مشمولان بیمه تأمین اجتماعی محمد توانایی ، در خصوص پوشش بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی برای عمل‌های جراحی سنگین گفت: در راستای اجرای طرح تحول سلامت، سازمان تأمین اجتماعی سطح شمول و تعهدات خود در همکاری با سایر سازمان‌های بیمه گر پایه در حوزه درمان را به روز کرده است تا در شرایط پیشرفت علم و تکنولوژی، پاسخگوی نیاز مردم به خدمات باشد.

وی افزود: طرح موضوعات جدید پیرامون حمایت درمانی از مشمولان بیمه تأمین اجتماعی در جلسات شورای عالی خدمات بیمه درمانی کشور مطرح و تصمیمات جدیدی اتخاذ شده است. براین اساس تعهدات لازم به منظور افزایش کیفیت درمان، کاهش مرگ و میر، افزایش برگشت سریع تر بیمار به کار و زندگی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح بیش از ۳۰۰ خدمت به وظایف و تعهدات سازمان تأمین اجتماعی اضافه شده است؛ بنابراین مشمولان می‌توانند در اعمال اینترونشنال قلب و عروق، اعمال اینترونشنال مغز، جراحی‌های ستون فقرات، درمان دیسک‌های کمر به روش لیزر از طریق پوست، درمان دیسک‌های کمر به روش دیسکوژل از خدمات بیمه‌ای خود استفاده کنند.

وی عنوان کرد: سازمان تأمین اجتماعی در درمان شکستگی‌ها و تومور‌های بدخیم ستون فقرات به روش ورتبروپلاستی، کیفوپلاستی و نوروپلاستی‌ها به روش بسته نیز متعهد به ارائه خدمات به بیماران شده است.

‏توانایی اذعان داشت: خدمات چشم، استفاده از پیوند غشاء آمنیوتیک جهت بازسازی سطح کره چشم به خصوص در سوختگی‌های شیمیائی و پیوند قرنیه، استفاده از انواع لیزر برای درمان گلوکوم و یا تخریب ضایعه موضعی، کوروئید با استفاده از درمان‌های فتودینامیک و بهره مندی از لیزر جهت تخریب تومور یا رزکسیون پروستات در طرح جدید پوشش‌های بیمه‌ای قرار گرفته است. همچنین به منظور حمایت از بیماران دیالیزی پرداخت هزینه بستری در بخش‌های ویژه از جانب سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: به منظور به کارگیری فارغ التحصیلان و متخصصین طب اورژانس، بیماران بستری در بخش اورژانس می‌توانند با بهره مندی از بیمه تأمین اجتماعی از خدمات طب اورژانس استفاده کنند. ناگفته نماند ویزیت جامع بیمار در بخش اورژانس و ویزیت محدود اورژانس نیز در چارچوب تعهدات بیمه‌ای تعریف و تآمین می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان،تاریخ انتشار23آذر96،کدخبر: 375996، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین