پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: تغییر نام سازمان هدفمندی یارانه‌ها یک اقدام غیرکارشناسی است و باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها با سازوکار فعلی به فعالیت خود ادامه دهد.

شعارسال: عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: تغییر نام سازمان هدفمندی یارانه‌ها یک اقدام غیرکارشناسی است و باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها با سازوکار فعلی به فعالیت خود ادامه دهد.

سیدجواد حسینی‌ کیا درخصوص حذف یارانه دهک‌های بالا جامعه و صرف یارانه به‌منظور توسعه تولید و اشتغال، اظهار داشت: شاید در بسیاری از کشورهایی که یارانه پرداخت می‌کرده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که شیوه توزیع یارانه به این‌گونه دارای اشکال و اشتباه است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهترین کاری که خود خانواده‌ها از دولت مطالبه می‌کنند اشتغال جوانان است، گفت: اگر همین مبلغ کم را از خانواده‌های پر درآمد حذف و آن را در حوزه اشتغال صرف و برای جوانان ایجاد اشتغال کنیم جامعه راضی‌تر خواهد بود.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید حوزه اشتغال نیازمند یک نظارت جدی است تا منابع حدر نرود و در محل مورد نظر استفاده شود، ادامه داد: نباید به گونه‌ای باشد که یارانه دهک‌های بالا جامعه به اسم اشتغالزایی حذف شود اما دولت آن را صرف هزینه‌های خود کند.

وی اضافه کرد: نظارت بر این مسئله جایگاه نظارتی مجلس شورای اسلامی قویتری را طلب می‌کند تا در این حوزه نظارتی قوی‌تر و بهتری را ایفا کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیا اینکه باید بیشتر از حال حاضر به دهک‌های پایین جامعه رسیدگی شود، تصریح کرد: بخشی از دهک‌های بالای جامعه نیازی به یارانه ندارند اما باید به دهک‌های متوسط جامعه به‌نحوی دیگر رسیدگی کنیم، نیاز جامعه و کشور اشتغال است که باید به این مسئله کمک کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تغییر نام سازمان هدفمندی یارانه‌ها یک اقدام غیرکارشناسی است و باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها باید با سازوکار فعلی به فعالیت خود ادامه دهد، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی نباید با این عمل موافقت کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار: ۲۴ آذر 1396 ، کدخبر: 360662 ، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین