پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارجاع مردم برای دریافت یارانه به نهادهای امدادی در شأن ملت ایران نیست، گفت: بودجه 97 نباید معیشت مردم را تهدید کند و فراموش نشود که بخشی از مردم زندگی‌شان بدون یارانه دچار اختلال اساسی می‌شود.

شعارسال : سیدجواد ساداتی‌نژاد در نطق میان دستور خود در نشست علنی روز (28 آذر 96) مجلس گفت: پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش با رشادت‌های شهدای مدافع حرم و شجاعت فرماندهان سلحشور این عرصه به ویژه سردار حاج‌قاسم سلیمانی بار دیگر اوج قدرت جمهوری اسلامی در جهان را به نمایش گذاشت و افول قدرت آمریکا و اذنابش در منطقه (رژیم صهیونیستی و آل سعود) را هویدا کرد.

وی افزود: اقدام خصمانه و نابخردانه آمریکا در متهم کردن بی‌پایه و اساس ایران به دادن موشک به انصارالله یمن و همچنین اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نشان از اوج دشمنی آمریکا و جهان اسلام و جمهوری اسلامی دارد و بازی خطرناکی است که پایان آن از عهده آمریکا خارج خواهد بود.در این زمینه از دستگاه دیپلماسی انتظار تحرک بیشتری را داریم.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا و جهان بدانند بیت‌المقدس پایتخت دائمی فلسطین خواهد ماند.

ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: بودجه سالانه باید برشی از برنامه ششم توسعه کشور باشد و لذا بودجه سال 97 از این جهت باید در کمیسیون تلفیق و صحن مورد بررسی و انطباق قرار گیرد.

وی افزود:‌ اشتغال اصلی‌ترین چالش کشور است لذا باید بودجه سال 97 در راستای رفع این چالش اساسی، طراحی شده باشد. از آنجا که منابع دولتی به تنهایی نمی‌تواند مشکل اشتغال را حل کند لذا باید سرمایه‌های بخش خصوصی در این زمینه جذب شده و جذب سرمایه‌ بخش خصوصی نیازمند فضای مناسب و باثبات در محیط کسب و کار است.

نماینده مردم کاشان در مجلس اظهار داشت: هر سال 800 تا 900 هزار نفر تحصیلکرده به جمع بیکاران اضافه می‌شوند لذا حمایت از تولیدکنندگان که دچار کمبود شدید نقدینگی هستند در شرایط فعلی ضرورت دارند.

ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: بودجه 97 نباید معیشت مردم را تهدید کند و نباید قیمت کالاهای اساسی را افزایش دهد. فراموش نشود که بخشی از مردم زندگی‌شان بدون یارانه دچار اختلال اساسی می‌شود. ارجاع مردم برای دریافت یارانه به نهادهای امدادی در شأن ملت ایران نیست. مردم برای هزینه آب و برق و گاز مانده‌اند. چگونه این ارقام را در بودجه افزایش داده‌اید؟

وی افزود: چرا در بودجه جاری در لایحه این همه برای یارانه بحث می‌شود اما برای کاهش حقوق نجومی راهکار و حکمی نیامده است؟

نماینده مردم کاشان در مجلس اظهار داشت: با توجه به رکود شدید اقتصادی باید از تولیدکنندگان حمایت عملی کرد و نه شعاری. افزایش مالیات در این شرایط شلیک تیر آخر به تولید است و اشتغال موجود را تهدید می‌کند.

ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: استانی کردن بودجه آموزش و پرورش ضربه مهلکی به این نهاد فرهنگی است و بر اساس برنامه ششم توسعه خصوصی سازی در آموزش و پرورش ممنوع است و نباید بودجه‌ریزی عملیاتی زمینه‌ساز خصوصی‌سازی مدارس شود.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 28 آذر 1396، کدخبر: 13960928000646 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین