پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۸۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید بخش خصوصی و سرمایه گذاران استانی و غیر استانی را در ورزش استان فعال کرد .

شعار سال: دانیال محبی در دیدار با هیئت های ورزشی استان افزود: محتوای ورزش نباید درگیر ساخت و ساز شود و باید تلاش کنیم که استعدادها در روستاهای استان نیز شناسایی شوند .

استاندار ادامه داد: بستر فرهنگی و زیرساختی ورزش در این استان فراهم است و هیات های ورزشی باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده را ببرند .

محبی گفت: این استان از لحاظ طبیعی ظرفیت های بالقوه ای در زمینه ورزش دارد .

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان دارای سواحل بکر، شن زارهای روان، چشم اندازهای طبیعی، آتش فشان نیمه فعال تفتان و غیره را دارد که برای توسعه ورزش و برگزاری همایش های ورزشی بسیار حائز اهمیت است .

استاندار خاطرنشان کرد: باید برای دستیابی به جامعه ای سالم و شاداب، در بخش ورزش سرمایه گذاری صورت گیرد، چراکه سرمایه گذاری در راستای توسعه ورزش، هزینه نیست بلکه سودآور است .

محبی با بیان اینکه فیزیک افراد در سیستان و بلوچستان برای تمام رشته های ورزشی مناسب است گفت: برای استفاده از این فیزیک، برنامه ریزی و بهره گیری ظرفیت ها از سوی مدیران را در توسعه ورزش در این استان می طلبد .

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای بهره گیری از ظرفیت های ورزشی در این استان باید تمام مدیران با هم افزایی و هماهنگی بیشتر در این زمینه گام بردارند .

محبی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان از لحاظ نیروی انسانی و ظرفیت های طبیعی در زمینه ورزش، استانی برخوردار است .

وی بیان کرد: همچنین زیرساخت های طبیعی کشتی در سیستان و بلوچستان فراهم است که باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده را کرد .

وی افزود: جوان بودن جمعیت سیستان و بلوچستان یکی از مهمترین ظرفیت های ورزشی این استان محسوب می شود که باید در این زمینه برنامه ریزی های درستی انجام شود .

استاندار با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی، خاطر نشان کرد: رفع آسیب های اجتماعی تنها با پول و صرف اعتبار صورت نمی گیرد و باید با ورزش در این مسیر پیش گیری هایی صورت گیرد .

محبی افزود: ورزش در امر سلامت، هویت اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد و ما به عنوان دستگاه های دولتی موظفیم هماهنگی بین نهادهای اقتصادی و نهادهای اجتماعی و عمومی را در این زمینه ایجاد کنیم.

استاندار در ادامه با تاکید بر اینکه استان سیستان و بلوچستان با وجود ظرفیت های موجود می تواند به یکی از استان های برتر کشور در زمینه ورزش تبدیل شود، ادامه داد: این مهم با همدلی و همراهی همگانی به ویژه، مدیران ورزشی محقق می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 22 آذر 96، کد مطلب: 969-288-5 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین