پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۰۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان و تعدادی از ورزشکاران با احمد علی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان دیدار کردند.وی در این نشست خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم ورزش اقتصادی شود؛ به این ترتیب که اگر مردم در برنامه زندگی روزمره خود برنامه مستمری برای ورزش داشته باشند، بخش خصوصی نیز می‌تواند با فراهم کردن زیرساخت های رشته‌های مختلف ورزشی؛ ضمن ایجاد اشتغال و درآمد، بخشی از نیازمندی های ورزشی استان را نیز فراهم کند‌

شعارسال: رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان و تعدادی از ورزشکاران با احمد علی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان دیدار کردند.

 احمد علی موهبتی در این نشست گفت: کسب مقامات کشوری و بین المللی توسط ورزشکاران استان قابل تقدیر است اما ترغیب و تشویق عموم مردم استان به سمت و سوی ورزش و نهادینه شدن فرهنگ پسندیده ورزش در میان عموم جامعه؛ بیشتر از کسب این مقامات ارزشمند است‌.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با ایجاد رغبت در مردم به ورزش و تحرک، بخش زیادی از مشکلات جامعه به خودی خود مرتفع می‌شود‌.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم ورزش اقتصادی شود؛ به این ترتیب که اگر مردم در برنامه زندگی روزمره خود برنامه مستمری برای ورزش داشته باشند، بخش خصوصی نیز می‌تواند با فراهم کردن زیرساخت های رشته‌های مختلف ورزشی؛ ضمن ایجاد اشتغال و درآمد، بخشی از نیازمندی های ورزشی استان را نیز فراهم کند‌.

موهبتی ادامه داد: علاوه بر حمایت بخش دولتی؛ واحدهای تولیدی بزرگ و مجموعه‌های موفق اقتصادی نیز که در حال حاضر در استان مشغول فعالیت هستند، باید تیم داری کنند و با همکاری و حمایت از ورزشکاران استان در این بخش اثرگذار باشند‌.

استاندار با اشاره به برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در کشور قطر گفت: برگزاری این مسابقات در کشوری از کشورهای خاورمیانه و حاشیه دریای عمان؛ فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نهفته چابهار به ویژه در بحث گردشگری به ورزشکاران و ورزش دوستان کشورهای مختلف دنیا است‌.

وی افزود: حضور و رفت و آمد انسانها موجب ایجاد شغل و توسعه خواهد شد و باید تلاش کنیم از این فرصت ارزشمند نهایت بهره برداری را داشته باشیم‌.

گفتنی است؛ علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ورزش وزنه برداری در استان‌، پیرامون مسائل و مطالبات مربوط به جامعه وزنه برداری استان مطالبی را ارائه کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 25آذر 1397 ، کدخبر:788219 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
فرهنگ سازی و تشویق مردم به ورزش کردن خیلی اهمیت داره ولی باید از ورزشکاران و پیشکسوتان استان که مدال آوران ما هستند تشکرات ویژه ای هم صورت بگیره که انگیزه ای بشه برای ادامه موفق تر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین