پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۹۵۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: سرشماری زمستانه پستانداران در استان هر سال با شروع فصل سرما در مناطق تحت مدیریت اداره‌کل انجام می شود.

شعارسال: مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: سرشماری زمستانه پستانداران در استان هر سال با شروع فصل سرما در مناطق تحت مدیریت اداره‌کل انجام می شود.

نیره پورملائی اظهار داشت: هر سال به منظور بررسی وضعیت گونه‌های جانوری و برآورد جمعیت حیات وحش، سرشماری از گونه‌های شاخص جانوری در طبیعت و مناطق تحت مدیریت استان سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.

وی افزود: در همین راستا سرشماری زمستانه پستانداران استان شامل گونه‌های شاخص علفخوار در مناطق تحت مدیریت و طبیعت پهناور سیستان و بلوچستان توسط تیم‌های متخصص استان با بیتوته‌های شبانه‌روزی و استقرار در ده‌ها زیستگاه تعیین شده، انجام شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: این سرشماری در 7 منطقه حفاظت شده و شکار ممنوع توسط کارشناسان محیط طبیعی، یگان حفاظت و با همکاری همیاران محیط زیست از گونه‌های جانوری استان از قبیل جبیر، قوچ، میش، کل و بز صورت پذیرفته است.

پورملائی بیان کرد: در برخی مناطق آمار گونه‌ها افزایش اندکی داشته اما در مجموع تغییر محسوسی نسبت به آمار سال‌های گذشته مشاهده نمی‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 آذر 1396، کدخبر: 1603181، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین