پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۵۳۰
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: برنامه خوداظهاری و پایش صنایع استان با همکاری آزمایشگاه‌های معتمد بطور مستمر در حال انجام و بررسی است.

شعارسال: مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: برنامه خوداظهاری و پایش صنایع استان با همکاری آزمایشگاه‌های معتمد بطور مستمر در حال انجام و بررسی است.

‌پورملایی در شورای محیط زیست استان افزود: در راستای اجرای برنامه خوداظهاری و پایش‌های ادواری با هدف کاهش آلاینده‌های آب خاک و هوا، بازدید از واحدهای تولیدی در حوزه شهرستان‌های زابل و کنارک به همراه کارشناسان آزمایشگاهای معتمد محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت و نمونه‌برداری از خروجی‌های واحد صنعتی جهت انجام آزمایشات و بررسی فاکتورهای مور نیاز انجام شد‌.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: صنایع استان بسته به نوع صنعت و حوزه شهرستان در دسته بندی‌های منظمی تحت نظر کارشناسان این اداره کل بطور مداوم و منظم در برنامه‌های خوداظهاری و پایش بررسی و کنترل می‌شود و این برنامه بصورت یکی از اهداف بلند مدت و برنامه های مستمر اداره کل در حال انجام است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 4 دی 1396، کدخبر: 96100401660، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین