پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
معاون ‌عمرانی استاندار‌ آذربایجان‌شرقی گفت: تمام تلاش مسئولان استانی ‌اختصاص اعتبارات لازم و تسریع در اجرای بزرگراه تبریز ـ اهر تا پایان سال 94 است.

شعار سال:محمدصادق پورمهدی در جمع صنعتگران شهرک صنعتی اهر از آمادگی معاونت عمرانی استانداری همراهی و همکاری در توسعه امکانات زیربنایی به مراکز تولیدی و صنعتی این شهرستان بوده و در این زمینه توصیه‌ها و اختیارات لازم به فرمانداران داده شده تا همکاری و همراهی لازم با اینگونه افراد انجام دهد.

وی ارتباطات جاده‌ای و حمل و نقل مناسب و آسان را در توسعه شهرستان‌ها و جذب سرمایه‌گذاران مهم ارزیابی کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده فاز اول بزرگراه اهرـ تبریز امسال به بهره‌برداری می‌رسد و فاز سوم این پروژه نیز با پیشرفت مناسب در حال اجرا‌ست که امیدواریم از این قطعه نیز نزدیک به 10 کیلومتر آن به بهره‌برداری برسد.

معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: برای احترام به خواسته و مطالبات مردم و مسئولان منطقه قسمتی ار قطعه دوم این پروژه نیز با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی به زودی فعال می‌شود که هم‌اکنون ابنیه‌های قطعه دوم در مسیر جاده قدیم اهرـ تبریز از سوی اداره کل راه و شهرسازی در دست اجرا‌ست.

وی افزود: تمام تلاش مسئولان استانی ذیربط اختصاص اعتبارات لازم و تسریع در اجرای پروژه با اتمام آن تا پایان سال 94 هستیم.

بزرگراه اهر ـ تبریز در سه فاز شامل اهر تا گویجه بئل، گویجه بئل تا خواجه و خواجه تا تبریز در شهریورماه 1387 کلنگ خورد.

پنج سال گذشت و تاکنون هیچ‌کدام از سه فاز این پروژه به بهره‌برداری نرسیده است.

 پیرو پیگیری وعده های مسئولان ، با اعلام این وعده از سوی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ستون روزشمار وعده مسئولان میزبان جدیدترین وعده از سوی مسئولان استان می باشد. این وعده در قالب روز شمار فعال و از سوی افکار عمومی پیگیری خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری نصر,تاریخ انتشار 15 بهمن 1394, www.nasrnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
خداروشکر خیلی طح خوبیه تصادفات کمتر میشه جان مردم بیشتر در امانه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین