پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۷۲
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲
آیا این تصمیم سعادت صرفا بخاطر تثبیت "اصل عدم حمایت دولت از شخص خاص در جریان انتخابات" بوده یا به جریان فکری کاندیدای مورد حمایت مشاورینش هم مربوط میشود؟

شعار سال:  بعد از آنکه سیامک مختاری، مشاور فرهنگی استاندار آذربایجان غربی با حضور در ستاد وحید جلال زاده(استاندار سابق) به سخنرانی پرداخت و در ستاد چند داوطلب دیگر حضور یافت، قربانعلی سعادت در پیامی حکم مشاوری او را لغو کرد.

در پیام سعادت آمده بود که حکم سیامک مختاری به جهت جلوگیری از شائبه دخالت استانداری در امر تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس لغو شده است.

اما آیا این تصمیم سعادت صرفا بخاطر تثبیت "اصل عدم حمایت دولت از شخص خاص در جریان انتخابات" بوده یا به جریان فکری کاندیدای مورد حمایت مشاورینش هم مربوط میشود؟

چرا که در حال حاضر سایر مشاورین و حتی مدیران سعادت هم در ستادهای انتخاباتی به سخنرانی می پردازند و عزل نمی شوند.

برای مثال فاطمه قنبرپور، مشاور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی و مسئول كارگروه بازرگاني و امور حمل و نقل استان هم اکنون به عنوان رئیس ستاد مصطفی فروزان، دیگر کاندیدای انتخاباتی در حال فعالیت است.

یا کریم فروزان مشاور عالی استاندار آذربایجان غربی پای سخنرانی های ستاد انتخاباتی مصطفی فروزان است.

یا برای مثال، حسین فروزان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری ماکو و حسن اللهوردی زاده به عنوان مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور نمایشگاهی در ستادهای انتخاباتی حضور پیدا میکنند.

امیدواریم که استاندار آذربایجان غربی با اتخاد این موضع مناسب در قبال همه مشاورین و همه ستادهای انتخاباتی، از بوجود آمدن شائبه برخورد گزینشی با ستادهای انتخاباتی جلوگیری کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیــه، تاریخ انتشار خبر: يکشنبه ١١ بهمن ١٣٩٤، کد خبر٢٤٧١٣٦، www.nedayeurmia.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین