پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲
محل دفن نامناسب زباله های شهری در شهرستان گتوند به معضلی جدی تبدیل شده است.

شعار سال: محل دفن نامناسب زباله های شهری در شهرستان گتوند به مشکلی جدی تبدیل شده است وجمع آوری و دفن زباله ها با فاصله بسیار کم نسبت به کانال اصلی آب و در جوار زمین های کشاورزی همچنان ادامه دارد.

زباله های متنوع و بعضاً خطرناکی که در کنار آب و زمین های کشاورزی به امان خدا رها می شوند و البته گاه گاهی با شعله ور شدن آنها باعث ایجاد آلودگی هایی در هوا می شوند .

با توجه به تغییر فصل و زیبایی های طبیعی مناطق گتوند و به تبع آن گشت و گذار مردم در طبیعت ، این منطقه چهره ای نامناسببه خود گرفته است که در کنار آلودگی محیط زیست به دو مشکل اساسی دفن این زباله ها تبدیل شده است.


با وجود انعکاس چندین باره ی این مشکل و حتی تذکر جدی مسئول محیط زیست و البتهوعده هایی پیگیری ولی با گذشت چندین ماه هانه تنها تغییری در این خصوص مشاهده نشده بلکه باز هم شاهد تخلیه زباله ها در این محل می باشیم.


عبدالحسین کریمی رئیس اداره محیط زیست گتوند در مرداد ماه ۹۴ گفت : جایگاه دفن زباله های گتوند یکی از مصداق های بارز تخلفات مربوط به ماده ۹ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست است که بر اساس آن آلوده نمودن محیط زیست به هر نحو جرم محسوب می شود.

کریمی در ادامه افزود : اداره حفاظت از محیط زیست گتوند از مدت ها قبل پیگیر این موضوع بوده است و در آینده نزدیک شاهد به ثمر نشستن تلاش ها در این خصوص خواهیم بود و وضعیت زباله شهرستان گتوند به شکل بسیار مطلوبی سامان دهی خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست گتوند تاکید کرد: جایگاه جدیدی برای ایجاد جایگاه دفن زباله های شهری گتوند در نظر گرفته شده و مجوز های لازم نیز اخذ گردیده است که فاکتور های لازم را نیز دارد که امیدواریم با پیگیری های بیشتر در آینده نزدیک شاهد جا به جایی زباله های شهری باشیم .

اکنون باید پرسید با گذشت چندین ماه از مصاحبه رئیس محیط زیست و اعلام خطر وی در خصوص مشکلات زیست محیط و همچنین بیان تخلف ماده ۹ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست چرا اقدام خاصی صورت نگرفته است ؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گتوند نیوز، تاریخ انتشار 6 دی 1394، کد مطلب: -: www. gotvandnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
اصلا برای دفن زباله ها هیچ چجاره ای نمیشه کنار خیابونا اکثرا شاهد مجیط پر از اشغال با بودی بد هستیم مسئولان نمیبینن واقعا م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین