پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۱۰۸۲۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه از راه اندازی سامانه آنلاین مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

شعار سال: مهندس میثم میرزایی با بیان اینکه سامانه مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد در دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://hesabdar.iau.ir در دسترس قرار گرفته است، گفت: در صورت استفاده از شماره همراه در سامانه کلمه عبور برای کارکنان و اعضای هیات علمی پیامک می شود.

دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت شفافیت ساختار مالی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای سیاست های راهبردی رئیس هیات موسس و هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات کارکنان و اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: مدیریت بر منابع مالی و شفاف سازی حقوق و دستمزد می تواند علاوه بر نظارت عملی و دقیق بر وضعیت اقتصادی و مالی دانشگاه ، رضایت نیروی انسانی را تامین کند.

میرزایی افزود: این سامانه کلیه اطلاعات پرداخت و تسهیلات کارمندان و اعضای هیات علمی را به صورت بر خط قابل ارزیابی و نظارت می کند. این امر موجب توزیع عادلانه منابع حقوق و دستمزد در مجموعه دانشگاه خواهد شد.

دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متاسفانه کسانی هستند که از عدم شفافیت و نابسامانی سوء استفاده کرده و در مقابل شفافیت می ایستند که به فضل الهی با همت و تلاش گسترده نیروهای عدالت خواه دانشگاه این سدها شکسته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه برای اطلاع بیشتر از این سامانه می توانند به کانال اطلاع رسانی به نشانیhttps://t.me/iausalary مراجعه کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 2 بهمن 96، کد مطلب: 96110201165، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین